2012年5月11日 星期五

自製快樂,自製Happy Hour!


好多時,朱迪放工後都會跟寶貝們去飲杯野、吹下水。
而銅鑼灣某花生吧更加係我地嘅聚腳點。



而脫離左劈酒死死團嘅朱迪多數會揀cocktail,鍾意佢地易入口又唔易醉。
Mojito (最愛)Tequila SunriseDaiquiri 都係朱迪大愛嘅Cocktail!

而上星期朱迪更加參加左Cocktail 調酒班,簡直係未出發、先興奮。

今次嘅Cocktail 調酒班係由位於尖沙咀加連威老道同順興商業中心4402Hong Kong Cocktail School 香港調酒學校舉辦,好多專業嘅調酒師都係呢度培訓出唻架




見到workshop 入面成牆各式各樣嘅酒,好想每款酒都試一啖~


而今次嘅Cocktail 調酒班就由導師杰sir教我地~ (


 
sir好細心咁教左我地唔同嘅調酒技巧同各種cocktail嘅調法。




以下介紹嘅只係後半部~ (因為朱迪要開會,遲左去,幸好趕上了~)

去到時Staice已經調製左佢嘅Tequila Sunrise

 
成份:
1 1/2oz Tequila
4oz Orange Juice
1/2oz Grenadine


Staice話比較容易調,同埋酸酸甜甜易入口。
(謝謝 Staice借相我用喲~~ ^3^)


而當朱迪睇下上堂rundown時見到menuMojito雙眼已經發光!



當杰sir問有無人想出去調酒時,朱迪二話不說話想整Mojito! (而家諗落真係有d失禮....希望杰sir唔好介意~ ^^)

第一次飲Mojito 係朋友介紹嘅,係西班牙文(mo-he-to),自此愛上。
亦係每次去Happy Hour嘅首選,大大話話係十幾間酒吧度都有飲過。
有時會飲得出每個bartender調製出唻嘅分別、有dd、有dd、間間做法都唔同。所以好想好想學點調一杯正宗嘅Mojito

而調製Mojito嘅有




成份有:
8 Mint Leaves
1/2 Lime (cut into Wedges,即半個青檸再開4)
2 tsp White Sugar
2oz White Rum
Soda Water to top up

想杯Mojito好飲,一定一定要揀新鮮嘅薄荷葉同青檸!
我地並唔係揀緊菜,係揀緊靚嘅薄荷葉!XDDDD




 唔新鮮嘅薄荷葉同青檸會偏苦,令到Mojito失去咗佢嘅主調「Refreshment!

帶有青檸嘅芳香同薄荷葉嘅清新,先係一杯好飲嘅Mojito
加砂糖除左中和酸味之外,仲可以薄荷葉嘅味道,同埋青檸皮嘅苦澀味。


將薄荷葉、青檸、砂糖倒入高身杯入面,再用Muddle充份咁壓爛佢地,令到所以嘅材料混合埋一齊。



(朱迪終於知出面飲嘅點解唔好飲,因為佢地係攪爛d材料而唔係MuddlingMuddling係可以keep到個鮮味嘅)


之後加上冰同White Rum、再ShakeOn topSoda略略Stir一下就大功告成啦!



朱迪人生第一杯自製嘅cocktail ,以後home party時我可以整lu!!! 呵呵~~
(左邊是我的,右邊係是杰SIR的~)



朱迪整完後,輪到癲子。

癲子整嘅係Nothing! 相信好多人都飲過!


1 1/2oz Vodka
1/2oz Coconut Liqueur 
3oz Pineapple Juice





係有一層薄泡係面嘅菠蘿味Cocktail,好好飲~ 又係另一夏日首選。
(朱迪飲過嘅nothing 係溝橙汁定西柚汁嘅,原來菠蘿味先係最正宗。真係唔學唔知!)

之後亦有其他bloggers 調嘅酒 :

杏仁調製嘅、奶味重一dGrasshopper



成份:
1oz Green Mint
1oz White Cacao
1oz Fresh Milk 



呢個係想試唔同質感cocktail嘅好選擇,調出唻嘅樣有d似蜜瓜奶、味道有d似薄荷朱古力奶。
呢個味道很討好,我試過係其他嘅酒吧飲過,超級似藥水@@
但呢個甜甜地,顏色又靚,女孩子們見到一定大愛。

呢款係 Sugar Ping Ping 調製出來嘅Cosmopolitan



成份:
1 1/2oz vodka
1oz Triple Sec
1 1/2oz Cranberry Juice
Dash Cordial Lime Juice




易入口嘅vodka加上cranberry 嘅紅莓,非常討好。


最後,杰sir為我地表演左一款好特別嘅酒。

咪住,「表演」? 今日唔係教花式調酒呀,杰sir表演d咩呢~

原來係Lamborghini !!

見到sir整高塔嘅時候都好奇究竟要調咩酒~


 首先砌好酒之高塔 (用中間之支係有特別原因嘅)

然後令到酒杯入面沾滿酒後再加酒,一點火,入面嘅酒精即刻著火。


然後,由高處倒落去,形成非常靚嘅藍火炎!!(現場睇係熄哂燈嘅~ Staice嘅強勁機先影到~ 我嘅G10係咩都影唔到~~haha)

而用中間支酒係因為佢嘅玻璃好厚身、非常耐熱,被火燒都唔爆。



sir放完火後,問有無人想試下放火。我當然唔會放過啦~哈哈



但原來放火係好有技巧嘅,稍一不慎會整爆杯(燒緊既杯爆的話...毀容都似...)。我放嘅時候杰sir金晴火眼咁睇住,準備隨時出手幫忙。

所以話,調酒師並唔係玩,的的確確係一門專門唻架!

多謝杰SIR 教左我地調製左咁多款好好飲嘅cocktail!!!! 而且仲送左個shaker 俾我地tim~~ 我會慢慢試下架啦~~~





如果大家有興趣上堂嘅,就去Hong Kong Cocktail School 香港調酒學校」嘅website 睇下啦~



BEHIND THE SCENE!!


活動上,不忘跟babies 合照~



亦要同成班bloggers同杰sir合照呀~~







多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...