2012年5月12日 星期六

把握倒數2日機會!一個決定、一張照片,隨時改變未來


我地每一日都會做好多大大少少嘅決定,有無諗過,幾個簡單嘅動作,隨時可以改變未來?

只要一張相,隨時令你嘅人生向著唔同嘅方向進發。


究竟係咩決定呢?

其實朱迪係講緊由Slim Beauty Medical詩琳醫學美容現正舉辦嘅「美麗呼喚未來」2012代言人選舉!



雖然盛女大作戰已經播完,但我地嘅戰鬥係唔會停嘅,keep住最佳狀態永遠係我地嘅目標。而醫學美容成為近年大受歡迎嘅treatment亦不無道理,除左因為效果顯著外,嘅安全又快捷,令到佢愈唻愈普及!

而今次詩琳舉行代言人選舉活動,係希望令到更多人體驗醫學美容嘅好處。

今次嘅代言人選舉活動非常簡單,只要去呢度upload一張大頭相,登記簡單個人資料便ok了。



 詩琳選出一批候選代言人後,會幫候選代言人做唔同嘅醫學美容療程,當中演繹出最美麗、最自信嘅一位,即成為詩琳醫學美容代言人。



5月頭朱迪就見證住呢個活動嘅始動,當日星級用家張國強先生出席左活動,分享左佢對做完醫學美容嘅感受。



KK表示佢非常支持醫學美容,仲講笑過佢做treatment 好抵,因為做一次嘅效果已經keep好耐。

新聞才女張洺華(張寶華) 小姐都出席左活動分享對醫學美容嘅睇法



最後,陳煒小姐(煒哥)更以詩琳代言人身份現身分享。


煒哥話雖然做藝人長時間工作,又日夜癲倒,但做左一個月醫學美容療程後,效果已經非常明顯。佢真人真係keep得好好呀!




活動後,朱迪仲登上左詩琳專登為代言人選舉而改造嘅車,玩左個check面部黃金比例嘅game。而呢架車之前已經走均港九,幫大家check面部黃金比例。




  只係做左幾分鐘、幾個steps 就知道自己塊面嘅黃金比例係幾多。


先拍一張相,然後將量度五官距離嘅spot放番係岩嘅位置,咁就可以計到黃金比例啦!

拍嘅時候勁驚自己會好底分,但估唔到都有呢個分數,絕對係驚喜呀!


唔知大家見到呢架車時有無走上去玩下呢?

等緊玩game,仲有可愛嘅maccaron食。


玩完 game,仲有Restylanesamples同小禮品送番俾參加者。





 
如果大家miss左呢架車,唔緊要,去呢個website 度登記報名啦! 


止日期係2012513,仲有2日,有興趣嘅美眉要把握機會喲!
http://med.slimbeauty.hk/beautycalling


幾個簡單嘅動作,隨時可以改變未來架~




多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...