2012年5月8日 星期二

Baby baby baby o! 主動出撃,迎戰痘痘

最近,朱迪嘅妹子大病了一場:發燒、感冒、腸胃炎。
食左一輪西藥之後,結果




額頭喪爆痘痘!!!!!

妹子d痘痘發到去呢個期前已用過暗瘡貼、暗瘡膏,但都無太大幫助。
妹子向朱迪求助時,搵一搵自己個百寶箱,搵到早前收到嘅佢地!


1. Proactiv Deep Cleansing Wash 深層清潔乳HK$189@ 240 ml
2. Proactiv Refining Mask 煥膚面膜 HK$24970ml

Made in USA 嘅美國品牌Proactiv,相信大家識佢係因為Justin Bieber (因為朱迪就係咁),係全美暗瘡護理系列數一數二嘅品牌。研發人係美國史丹福大學皮膚科受訓嘅專家 - Dr. Katie Rodan, MD & Dr. Kathy Fields, MD,佢地擁有10幾年治療痘痘嘅經驗。Proactiv嘅配方更係專為痘痘肌而設。


先講下Proactiv Refining Mask~

設計簡約,以白為主調。


先以紙盒封好,再以膠膜保護。開蓋後更有錫紙封住,3重保護,務求就算Made in USA都好,品質一定KEEP !



 Refining Mask蘊含強化Omega嘅維他命和6%抗菌硫,經證實能深入毛囊底層,有效擊退暗瘡。冰涼嘅高嶺土能紓緩皮膚,吸走多餘油脂,重拾健康膚色,回復柔滑。



Refining Mask雖然係clay,但唔算好杰身,帶有少少液體狀,好容易就推得開。而且亦唔似其他clay mask,就算敷上面10mins,都唔會有崩緊嘅感覺。


而朱迪俾左Refining Mask妹子做急救用~

妹子敷上全面10mins用暖水清潔。用完後痘痘已經無咁紅。第2日更加退紅腫同埋開始謝啦!效果勁好!





但係咪無痘痘就唔用得呢?都唔係,Proactiv煥膚面膜亦可以當做深層潔淨mask,朱迪一星期會用一至兩次。

睇睇效果如何~
BEFORE


毛孔有點粗,某d位起緊紅。



AFTER


用後毛孔明顯收細,面部回復平滑,而且之前紅左嘅位亦已經減紅!而且用完後,亦唔會有乾嘅感覺~~ 仲覺得滑左~~嘻嘻~



Refining Mask 已經咁好用,咁Proactiv Deep Cleansing Wash 深層清潔乳又好唔好用呢?唔講咁多住,用圖做說明!



Proactiv Deep Cleansing Wash 深層清潔乳洗面前




 
Proactiv Deep Cleansing Wash 深層清潔乳洗面後



嘩哈哈!估唔到佢控制油份之餘,仲可以加強水份同柔軟度。



睇下佢嘅成份就知道點解了。

Deep Cleansing Wash 除左可以用係面,仲可以用唻沖涼。
天氣開始熱,唔止面會出痘痘,有時身上面都會出。咁一支就可以解決哂2個煩惱。


Deep Cleansing Wash係藥用清潔乳,含有2%水楊酸,深入皮膚清除暗瘡及粉刺。


而且奶綠色嘅清潔乳含有性質溫和嘅去角質微粒子,慢慢捽面同身仲可以做埋磨紗。但就算日日用,d微粒子都唔會磨傷皮膚,對於敏感肌嘅我亦唔會出紅腫。


而且封口有錫紙執住,乾淨衛生~

而且用嘅時候有涼涼地嘅感覺 (因為洋甘菊同蘆薈? 定係薄荷呢?)。無論用唻洗面定係沖洗,一樣清爽喲~

有興趣嘅美眉就去屈臣氏選購啦~


Proactiv website: www.proactiv.hk


多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆ 
 facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...