2012年5月3日 星期四

拯救滿頭雜草,我2個STEPS 就搞掂,咁你呢?

朱迪自108年前開始便一直電髮、染髮,頭上早已頂著一頭亂草。


而因為油性髮質關係,護髮素係很少用嘅,總覺得用完後頭髮便油油的。

但最近豬迪收到個好開心嘅試用 - DOVE 2 步深層鎖護精華》,而且仲有洗髮乳&潤髮乳,好高興喲~




   
DOVE 2 步深層鎖護精華》含「髮絲纖維修護」因子,深入滲透髮芯纖維,修護受損部分,為髮芯注入養分。Dove以 「先護後鎖」的嶄新護髮概念,從外而內的深入髮絲纖維,定位追蹤修護受損的髮芯部份,並鎖住修護養分於秀髮上,用後無需清洗。一星期用一次,秀髮便能持久柔軟順滑長達 7 天。


2STEPS精華一盒有8支,2STEPS 4支,都只係$ 59.9!!太抵了!



先睇睇朱迪嘅髮尾,隨手拎起一執頭髮,已見到開….



D試下《DOVE 2 步深層鎖護精華》,睇下效果如何。



Step 1,頭髮半乾時將Step 1精華乳均勻搽上頭髮上面,靜待3分鐘。

想送效果好D,可以用毛巾包頭,自製桑拿效果。然後用暖水沖洗。



 

 Step 2,頭髮半乾時將Step 2精華素均勻搽上頭髮上面,並避免髮跟位置,免得過度刺激,反而出更多頭。

然後呢?然後就OK!!!!

對喲,不用再過水,輕鬆以2 STEPS完成深層鎖護。





之後慢慢等佢乾OR 用風筒吹乾,都可以KEEP住深層鎖護喲~

而且,就算一次用唔哂D精華,可以將個蓋CAP番,留番下次用,非常環保喲~



總結來說,簡單2STEPS就輕鬆鎖護,而且KEEP到一星期內髮質都好貼服,唔會再似亂草。HK$60,絕對係平靚正之選!


多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...