2012年4月26日 星期四

後青春期的煩惱


對對對~ 朱迪已經過了青春期了。

青春固然令人難忘,它代表著無限可能、熱血、輕狂。



有時都會諗,如果番去青春嘅年代,朱迪會做經歷番d咩呢?

答案係:多到數唔哂~ haha
但唯一一樣朱迪最唔想再經歷嘅係 :

青春痘@@

而家,雖然唔會再好似青春時咁“痘痘旺盛”,但有時候轉天氣、經期前同壓力都依然會有“痘痘危機”。

所以,屋企總不能缺少一d裝備隨時抗痘啦~

而朱迪今次要介紹嘅,就係唻自法國嘅「PAPULEX百倍麗3重抗痘機制


PAPULEX百倍麗深層潔膚啫哩」(左) & PAPULEX百倍麗控油調理霜」(右)

呢個品牌香港比較少見,上網做了少少reseach,先知原來佢來頭唔細。

唻自法國大藥廠,係新加坡、馬來西亞、泰國、菲律賓、澳洲都有market。而係台灣,亦有一d藥妝網賣緊呢個產品。


而且呢條lineMade in France!!! 來頭好勁呀!





而佢可以做到「3重抗痘機制 」係因為佢嘅高效成份 :

1)      專利成份Active ABA,有效抑制令皮膚生痘痘嘅細菌;
2)      維他命B3 (nicotinamide) 改善老廢角質堵塞情形,可於使用8星期後減少痘痘,幫助改善皮膚
3)      含有控油成份Zinc PCA,減少油脂、改善油光,維持肌膚油水平衡。


3重抗痘機制有效對抗痘痘,而且成份溫和,唔會對皮膚造成負擔。

咁就先由「PAPULEX百倍麗深層潔膚啫哩」試起啦~



PAPULEX百倍麗深層潔膚啫哩」係不含皂性嘅 (Soap free)

深層潔膚啫哩係有少少杰嘅gel,味道清爽,坦白講,有d似某大牌子嘅夏日清爽男士沖涼液。

而且除左面之外,佢亦可以當沖涼液用,證明佢嘅成份係好溫和嘅~ 絕對唔傷面部皮膚,而且用完唔會有太過崩緊嘅感覺。


朱迪都係第一次見呢個形式嘅密封法,減少包裝呢個PACKING都做得唔錯呀~


開封後,因為可以當沖涼液嘅關係,樽口較大,倒嘅時候份量有d難控制,要慢慢倒。
顏色有少少湖水綠色。(朱迪會用呢度一半嘅份量)




雖然可以係微濕嘅面上輕輕按摩到出泡,朱迪都會係手起泡先至上面。

係面部輕按嘅時候,要keep住塊面係濕濕地,唔夠水嘅話會有click住嘅感覺。但泡泡會愈推愈多,同埋d泡泡係幼細d嘅,可以深入毛孔做深層清潔。

洗面前,油份爆哂燈,亦都缺水。


洗面後,明顯見到控油效果唔錯。原來泛油光嘅位置變得乾爽。而水份、柔軟度亦提升左好多,油份就明顯減少。


而除左潔膚啫哩外,用埋PAPULEX百倍麗控油調理霜」,除左深層清潔外,亦有不錯既控油效果~



PAPULEX百倍麗控油調理霜」同樣MADE IN FRANCE,係無油配方,而且可以強制控
油。而且不含香料。


 
開封時有錫紙封好,保證安全衛生。


佢嘅質地係好杰嘅CREAM,我覺得似水狀嘅CLAY MASK,有少少難推,俾少少耐性就ok



用手心呢個份量可以搽半面。


搽上面後,因為對佢嘅質地先入為主,好驚反而會塞毛孔爆得更多痘痘。

但連續用左5(早晚各一次),用完後都唔有被抽乾水份嘅感覺。


夜晚用完會覺得柔軟左。
朝早做完,係呢個潮濕嘅日子,就算日日化妝,都無咁易出油。




而朱迪最擔心嘅引發痘痘問題,亦都無事。

係用緊既時候,其中一日有粒痘痘谷得好快,但用左潔膚啫哩後,本身谷得好勁嘅痘痘仲係度(如果即刻無都幾驚~~ 哈哈~),見到係有穩定跡象嘅,無再發落去。



而夜晚用埋控油調理霜後,係第2朝,痘痘已經謝左,不過仲有紅紅地同腫腫地。效果非常OK!! 


PAPULEX百倍麗3重抗痘機制 」真係幾唔錯喲~
可惜係,朱迪未見到邊度有得賣,見到一定通知大家~~ ^^

多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...