2012年4月9日 星期一

一世人流流長,總會遇上幾件雷品。

一世人流流長,而世上護膚品何其多,總會遇上幾件雷品。
(嘻嘻,朱迪春嬌上腦,忍唔住抽一下水。)

而朱迪今次收到嘅呢個試用,就真係成為左我嘅雷品。
開始試用前,據聞試用效果係好壞參半,有人讚好,亦有人唔岩用,更有人出粒粒。
試用前有d擔心,始終Easter出街玩時有粒粒係面實在令人唔多高興。
但見blogger們之前有讚過同brandproduct、見佢係made in Korea,亦有d信心。


講到呢度,爬開文嘅美眉大概估到我所講嘅係邊一隻產品,正是「Mask House Celebrity蜂毒彈滑膠原再生面膜」。


















跟據介紹,蜂毒被譽為天然安全嘅Botox,含有多種蛋白質及55 種以上嘅酶類元素,有效滋潤肌膚,提升臉部輪廓。



而朱迪亦曾睇過一條片係講一位老人家自創養生法,每日搵蜜蜂針自己受傷嘅部位,從以治病。

所以,朱迪覺得蜂毒面膜亦有佢嘅吸引力。

Mask House Celebrity蜂毒彈滑膠原再生面膜一盒有3塊,萬寧賣大約HK$100一盒。
Mask House Celebrity蜂毒彈滑膠原再生面膜係特別設計嘅生物纖維物料,

呢個設計令佢嘅質地偏軟,所以亦有2塊膠膜夾住,但就令到拎出唻時有D困難。


而朱迪將下半塊MASK放上面後,用左2分鐘嘅時間先可以放埋上半塊,因為佢塊MASK嘅鼻位係咁疊埋,結果要搵幫手先敷到上面
  

拎出塊MASK後,袋內無太多嘅精華、塊MASK亦唔算濕。可能係塊MASK特別設計,如果太濕,塊MASK會太過軟身。

朱迪塊面大而額高,所以塊MASK遮唔哂係正常嘅。


貼面效果其實唔錯,係將佢放上面時難搞少少。

大約敷左10MINS都無特別感覺,正當朱迪覺得會傷安無事時。
一拎走塊MASK,差D尖叫。
因為即時起敏感、本身就唻退哂嘅瘡亦再度回復谷瘡嘅跡象、仲有搞到新瘡想出咁。

嚇到我即時洗面,搽清爽嘅toner同含茶樹成份嘅gel鎮壓一下。
2日起身亦再無起瘡跡象,MASK後起瘡嘅位置只有少少紅腫。

而敷完MASK之後,皮膚水油數據近乎係一樣嘅...只有水份升左一格

講真,一塊mask適唔適合自己真係要試左先知。
只係今次嘅產品真係唔適合朱迪。估計因為佢係特別適合乾燥肌嘅,所以太潤。(但水油份唔知點解無回升....)
亦因為太潤,令到敏感肌嘅我出粒粒。


至於想買嘅美眉,就要考慮下自己嘅膚質啦~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...