2012年3月29日 星期四

簡單易整既美容小甜點

過去嘅呢個星期,朱迪嘅心情很鬱悶。 

每次一down 嘅時候就食少少朱古力,令自己開心番。

過去嘅星期六,係屋企忽發奇想想食以前好鐘意食嘅jacob橙餅,結果決定整橙味花生朱古力,氹下自己。
(呢包之前買左番公司,食哂lu....嗚嗚)



材料、整法都好簡單。而因為朱迪食緊早前入手CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華」嘅橙味,所以就用橙粉代替橙味精油落去一齊整。






前文在此:
不同彼。 小心,此粉令人上癮!

食朱古力令自己開心番之餘,加左橙粉後又有 Q10、又有膠原蛋白、又有透明質酸呢幾隻咁強勁嘅美肌成份,簡直係double bonus
 
 

 

雖然係整色整水之作,但專心整甜點時,總算可以讓頭腦冷静下。

又或者各位美眉想整小甜點,而屋企無咁多用具嘅時候,呢個小甜點絕對又快又易整。


首先,揀一隻自己鍾意食嘅朱古力做原材料。
朱迪熱愛dark choco,所以揀左70% COCOA Lindt Excellence Dark Chocolate
想食甜d嘅就揀隻可可粉濃度較低嘅都ok得,隨個人喜好。(朱迪以前試過用牛奶朱古力整,整出嚟質感會似拖肥。)

材料:
1)     Lindt Excellence Dark Chocolate - 70% COCOA (100g)

2)     CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華」(1.5)
3)     鹽焗花生 (適量)


1)     首先。 先將鹽焗花生整碎。
        其實可以用手,不過朱迪為左快,拎左搥仔… = = 唔好亂學

所以我用保鮮袋包好先搥碎。最後,覺得太大舊嘅,再用手整。




2)     溶朱古力

1. 融解︰先將2/3嘅朱古力放於容器入面隔水加熱令佢溶解。 (水溫約50)
 



2. 冷卻︰朱古力溶哂佢,拎起容器。再將剩低嘅1/3朱古力加入然後攪到完全溶哂,直至呈現濃稠狀。
呢個係我整既時間既裝置圖,haha~
 

 

3. 加熱回溫︰再將熱水加熱至31-33度,放回容器令佢徹底溶和。

4. 
完成

溫馨小提示 :
-         溶過嘅朱古力會帶有少許光澤同埋唔會咁易溶,所以放係室溫都可以凝固。
-         想快嘅可以放入雪櫃,不過之後拎出唻,係室溫比較耐嘅會好似有層白粉係面,無咁靚。
-         50度大約係我地可以入口嘅熱水;30度就係我地隻手會覺得熱熱地嘅,唔好燙親啊~

3)     加入橙粉
將橙粉逐次慢慢加入朱古力輕手攪勻。
 


一定要逐次慢慢加橙粉,一次過加會好容易”click”住,食落口會好粉。



 
攪到見唔到白色就ok
每落一次就試下味,朱迪覺得
1.5匙味道就不錯了。

4)     加入step 1 嘅碎鹽焗花生,攪勻。
 
 
 
5)    之後用匙羹放落自己準備左嘅小杯或者任何平面上,整成最想要嘅圖案,咁就大功告成!!!
 
 
 
前後只係用左45mins!! (朱迪一路整,一路影相先咁耐,平時30minsok!)

花絮: (我就係咁樣一路整一路自拍啦~~ haha)






 咁簡單,就可以整到個氹到自己嘅小甜點,不妨試下呀!







 而且,朱迪同橙粉真係幾夾下。之前飲橙粉嘅原味嘅時候,效果都已經唔錯。



我係上一個
intake 品食完後(果個無膠原食份既~)先開始食橙粉,皮膚好快就有好轉嘅情況啦。

上妝又再次貼番。雖然唔係食左好多日,大約7日到啦!但可能因為我每次都沖多少少,(1.5匙)[因為實在太殘啦…]
效果都唔錯呀!



 
想買橙粉嘅美眉,記住拎番呢張coupon 去屈臣氏買呀!$30~
 
 
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...