2012年3月13日 星期二

CC Cream, Coloring the differenCe



好耐無見嘅陽光與海灘呀!!!仲要呢幾日咁凍....

朱迪月尾去左泰國沙美島+曼谷狂hea~ 舒緩壓死人嘅工作壓力!
而為左方便,朱迪係朋友推介下,專登入手左 由新加坡唻嘅RaChel k CC Cream!!



BB Cream 是近年來大熱嘅粉底替換品, 星期六日唔駛番工嘅日子,朱迪會用BB Cream 
主因係貪便!一支搞掂嘅吸引力實在太大。
但係,每次用搽完上塊面,都明顯白左度。



(我買嘅呢支係貼近用開嘅粉底色架啦)
或者上完BB Cream 後,要去飲杯水或者等一兩分鐘再上碎粉。
如果趕時間直接上碎粉就會勁白、超級截色。

而朱迪被朋友燒到嘅主因係因為佢係BB Cream 嘅進化版,同埋佢嘅色彩調控、控油&SPF 35 PA++,為左旅途中隨時以最佳狀態影相,Rachel K CC Cream 嘅呢幾個强項幫到我。

Rachel K CC Cream質地似比BB Cream 輕。上妝後都幾貼臉,而且無BB CREAM咁厚。
而且係泰國曬足一日出汗後都唔易溶妝,能力,上妝後大約白左一度,但大約10分鐘就會tune 番去自己嘅膚色。

BB Cream CC Cream係手上試色,顏色上,CC Cream係淺肉色,BB Cream似粉底色但有少少灰色。 


推開時, 感覺較輕身、較易推,少少份量就可以慢慢推哂全面。(size跟黃豆差不多,不過朱迪面大,會用多少許)




推開後,遮瑕度兩邊差唔多,而自然度上,BB Cream較白。
(推時,我抹走左一半BB CREAM 份量,因為好似多得濟...)

Rachel K CC Cream嘅防曬效果亦不錯。 朱迪番嚟後都無咩黑到。
(至於點解去泰國都要防曬咁無聊呢, 因為回港後就要做伴娘, 唔能夠膚色唔均勻呀~)

第一日嘅時候,朱迪係用liquid foundation ,剛好可以來個小對比。(影到我好鬼肥呀!!!!太過份啦~~ ;p)



第一日素顏上機, 大約點半先化妝。第一天嘅妝都ok
正常foundation 效果,貼面,膚色均勻。不錯~
但係抵擋唔到高温,出汗時一印就甩。

第二日用Rachel K CC Cream




朱迪皮膚偏黑,見到淺肉色嘅CC Cream,雖然知道佢有Color Control,但都不禁有擔心,驚又變兩截色。
先上半邊面做對比, 搽上後無過白嘅問題,而遮毛孔效果亦不錯。



(抱歉影出唻好似唔太明顯,因為朱迪影時趕住出門口,較左auto 就算…)
搽哂成塊面後,妝感自然,亦無出現過白或死白嘅感覺。



所以我諗,呢支CC Cream 係適合皮膚偏黑嘅美眉,如果本身皮膚白晢的美眉用時就記得要輕手d
 之後朱迪會再上碎粉定妝。

而個妝朱迪係可以keep 到天黑嘅。
上妝大約小時後,又出汗又印汗後,妝感較淡,但遮蓋毛孔效果仍keep 到。 而且,除非大力抹 面,只要輕力印,CC Cream都唔會俾抹走。

有興趣嘅美眉,不妨去旅行時都入手支CC Cream,一支有齊控油防曬同色彩調控,而且非常方便又last到全日,可以考慮下喲!

呢個係回港後用電話影嘅相,個妝都唔錯喲,雖然我影到D光源唔靚....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Y blog : http://blog.yahoo.com/judytse
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...