2012年3月26日 星期一

輕輕鬆鬆剪短瀏海小物~

朱迪嘅頭髮留左瀏海好多年。因為我個額頭係好鬼大嘅,仲要有幾條仲努力拆緊嘅火車軌。
為左令塊面望落細d同遮住年齡嘅秘密,瀏海係我多年嘅好朋友。





之但係,頭髮算生得快嘅我好快會長到拮眼,低頭做野果亦陣會遮住視線。



有時會快手剪左佢,但我每次操刀都好易出意外,所以唯有捱到佢再生長d變成斜蔭後慢慢剪。
有時,係屋企洗面時,會隨手拎起身邊嘅野唻夾起佢。例如



係,你無睇錯我亦無打錯。

堅係衫夾。 哈哈哈!

而係office,我係會用佢~



哈哈哈哈, 總之凡係夾到野嘅東西去到我手都會變為髮夾。
但長此下去,夾起佢唔係辦法,剪左佢先安安樂樂。

而朱迪一直用開剪髮較剪自己操刀。
但要修好耐先得,頭髮碎又飛到周圍都係。
前排去city super 買野,見到呢把幫小朋友剪髮嘅"梳剪"(我自己為方便改嘅,正名不詳),立時入手。




呢把梳剪有個好處,係可以較刀片的深淺,方便慢慢偷薄,或快手剪短都ok!


想剪多d既,就露多d刀片,反之,就露少d。

先用其中一面嘅梳梳好瀏海,再係想剪嘅位置以20度嘅角度慢慢落刀梳落去就ok了。




之後朱迪會好忙,(朋友搭咀:其實你有幾時係唔忙係係係..sorry sorry)
所以今次一次過剪短d,又快又方便~
而且剪完後,打開安全鎖,就可以拎起塊刀片掃走頭髮碎了。
想買嘅美眉,就去city super搵下啦~~ ^^




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...