2012年3月3日 星期六

人家係"少睡精英",但膠原蛋白令我嘅皮膚"少睡但晶瑩"~~

究竟,朱迪講緊咩呢?
之前朱迪睇星期二檔案,介紹有一職界强人,訓得好好好少,但辦事效率一樣又高又快手,佢地被group 為少睡精英。

當然,長期睡眠不足嘅朱迪並唔係呢班精英之一。
但忙到爆嘅朱迪因為呢個產品,係極忙日日工作12小時嘅同時,都keep到皮膚狀態唔會急降,原因係朱迪日日keep住飲呢個。



 
原產地係瑞士嘅「CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華」

 

早前經朋友推介,朱迪經過萬寧時就入手了。 1盒14包,獨立包裝,非常輕巧,方便携帶。
產品簡介:
CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華」成分天然,不含糖分及脂肪,內有5000mg 的膠原蛋白,能補充全身肌膚所需,全方位美肌。。

 


飲用方法:
建議每日一包,加入 1/3 杯暖水拌勻飲用或加入任何飲品飲用。
 

朋友推介將美肌精華加入好立克或者華田永飲,但朱迪覺得淨飲嘅味道都ok
朱迪每日番工嘅下都飲一包,多數係直接沖水飲,味道有d似細個飲嘅即沖橙粉溝淡版。
不過一日一咖啡嘅我,有時會加落即溶咖啡一齊飲,方便d

飲用美肌精華時有個小插曲~
話說,飲用前,朱迪係唔信intake品嘅。
因為中五時,bio sir 强調過,胃酸係好强嘅消化液,所以飲落肚嘅美容產品好多時都被會消化,所以人體唔會全部吸收哂。
因為阿sir 一席話,朱迪以前唔信任何intake 品所標明嘅功效。 但係,由呢個產品開始,朱迪嘅價值觀被慢慢改變。
點解呢?
有圖有真相~
呢個係朱迪飲左美肌精華後,每日化妝後影嘅相~

大約飲左幾日, 就會見到效果。
飲左日後,係每日訓得5小時嘅情况下,每一日都上到妝,仲要係幾貼服嘅。第9日效果開始明顯。 
 
 
 
每一朝正常化妝番工,個妝又幾貼下。
正當朱迪以為自己適應左呢種忙碌生活所以皮膚習慣左嘅時候, 係星期一(即圖片嘅第6)嘅早上, 即停飲兩日後(因星期五唔記得拎走…)
今次竟然個妝唔夠貼!!2 hrs 就全溶掉

正當朱迪深感奇怪嘅時候,星期二,神奇嘅事發生左。
星期二早上妝竟再度貼服生活習慣無變,依舊番工12小時,依舊唔夠訓。
唯一嘅改變係星期一我飲番CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華。
原來,係朱迪忙爆嘅時候,美肌精華入面嘅5000mg 的膠原蛋白默默為我嘅皮膚把關, 令我嘅皮膚不至於見唔到人。

而係keep住飲美肌精華後,9日個妝再次貼服~
雖然燈光效果唔同,但朱迪想大家留意係個妝真係ok。
每日都有呢個效果,我相信好大原因係因為呢個膠原蛋白美肌精華,令到我未至於又老又殘~~ haha!
你睇下我d相,個樣由第一日都叫精神,中間簡直攰到笑都笑唔出呀....



所以無論你係忙到爆嘅職場叻女,定係日日唔願訓都好,我相信,
CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華」都可以成為你皮膚嘅最後一道防線~
路過萬寧見到嘅,不妨買定一盒看門口啦~
而且,佢新出左橙味呀,雖然朱迪未試過,不過我估橙味會更濃,咁就每日直接沖水飲,就又方便,又美肌啦!!!

唻緊朱迪會多作嘗試,除左繼續飲CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華外,會繼續試其他唔同嘅intake 品,有正野再推介俾大家喲~ ^0^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Y blog : http://blog.yahoo.com/judytse
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...