2012年3月20日 星期二

日做夜做,做到雙眼疲勞。日碌夜碌,碌到回復"精靈"!

相信每位美眉都試過,朝早起身扮靚出門時,卻發展早一晚唔覺意飲多左水, 或者睡眠質數唔好,導致兩眼浮腫或者眼袋、黑眼圈等問題。
而,朱迪,每一日都面對呢個問題。
對眼長期浮腫、有眼袋、嚴重黑眼圈。
點解呢? 因為
1)        夜訓 (大忌1
2)        睡前飲水(大忌2
3)        con時過度扯眼周肌膚(大忌3

如果唔想d眼部問題暴露人前,可以點呢?
1)        戴超!(但無可能夜晚都戴..

       (呢個係我星期日行JCCAC 的大愛東東!!
出自I Am Kamty : https://www.facebook.com/iamkamty。我係度玩完副眼鏡 (不過無買~~ HAHA),仲買左其他小飾物~)

2) 敷mask (我太懶無恆心..)
3) 多做眼部按摩 (呵呵呵~ 終於有d野岩懶人如我。就係佢!有左佢,一支搞掂!)

而朱迪講緊既係
全新Dr Swiss嬰肌抗浮腫緊緻原液 BB Anti-Puffy Eye Serum (9.8ml@$260)



Dr Swiss 一直係朱迪開架眼部用品既"飛佛",由之前無金箔版

Dr. Swiss BB Skin Eye Serum - Sweeteyes 保證
www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=55632&do=blog&id=137572
用到有金箔版,到而家呢個新成員嬰肌抗浮腫緊緻原液,朱迪都多多十卜。 百幾蚊就有又抵又好用既eye serum,真係邊度揾。

講番今次Dr. Swiss眼部原液最新成員 - 嬰肌抗浮腫緊緻原液




同以往既嬰肌眼部金箔原液既泵裝設計唔同,今次轉用筆裝,配以鈦金屬走珠設計。

一路搽精華時一路按摩,最岩朝早趕時間但對眼又腫又唔精神時用。
 



係對眼上碌幾碌,就可以促進淋 巴微循環,消除眼部疲勞之餘,更即時充電!
(天氣熱番d時,朱迪會試下將佢放入雪櫃,相信效果會更顯著)



而全新產品蘊含以下3大元素及2大優點:
1)      EGF生長美肌因子 - 重整底層肌膚結構,提升眼肌緊緻度及彈性
2)      氨肽、植物黃酮及Alpha橙皮苷 - 瞬間減退浮腫及眼袋
3)      NASHA級透明質酸 - 提供高效補濕能力,於表層鎖緊水份
4)      鈦金屬走珠設計,刺激10多個眼部穴道,增強血液及淋巴微循環,消除眼部疲勞,減去浮腫。
5)      不含香料及色素,清爽低敏配方。



即時試上手,感受下效果先




搽上手,大約10秒就吸哂
之後,皮膚既亮麗感強左,好似有少少珠光感

跟住搽上眼,再睇下~
因為我碌左7-9下,所以要慢慢等佢吸收/趕時間會按2下~


即時試用既效果簡直嚇親!



見到眼圈即時淡.左.嗎!!!!wooo!!
開心過睇開心大發現~~ haha(好爛,我知道…)
呢張相係fr 同一張相呀!絕無ps!

再睇下另一張既效果!浮腫亦減左!!! 嘩哈哈



勁開心!堅係一筆見效!
不過,美眉要留意,因為朱迪浮腫加黑眼圈嚴重,我係碌左每邊10下左右既~
如果你既眼部問題都有我咁嚴重的話(大吉利是),大可同我一樣碌多幾下。因為官方建議碌2-3筆~~~
成份絕對清爽,咁多日我都無出過油脂粒!

朱迪持續咁用左差唔多20日後既效果。
黑眼圈淡左、浮腫減輕~仲有番亮麗感添~ 呵呵~~

而朱迪見呢隻原液咁快見效,特別做左個小測試。
就係喺大約用左20日後,用眼膜做小實驗。


小實驗內容係
只用眼膜vs先上嬰肌抗浮腫緊緻原液,再用眼膜大比拚

睇下賽果哩~

(對照組)只用眼膜的效果圖





黑眼圈淡了一點,眼底肌膚滑了~

(實驗組) 先上嬰肌抗浮腫緊緻原液,再用眼膜的效果圖



浮腫再減D、黑眼圈再淡D。
而效果亦比只用嬰肌抗浮腫緊緻原液更明顯。
可見佢原液除左單用快見效外,跟眼膜part 住上,也很不錯喲~

我只係做左一次小實驗好似唔夠data~ 歡迎大家做完實驗後happy sharing!

有興趣既美眉快d去萬寧入貨啦~


網址:  www.DrSwiss.net


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...