2012年3月27日 星期二

粉刺的煩惱

粉刺係朱迪長年的皮膚問題。
因為細個唔識死,一見到就擠,搞到毛孔粗大,結果惡性循環咁令到粉刺更難處理。
到大個識保養嘅時候後悔已經太遲。

就算幾勤力都好,因為毛孔已經粗大,所以粉刺嘅問題不滅。

而除左努力做去死皮、磨紗、用收毛孔產品外。
係最懶嘅時候,就會用St.Clare粉刺速淨MP3」,令到自己眼不見為乾淨。



第一次聽 St.Clare粉刺速淨MP3」係去台灣嘅時候,而我手上面呢盒亦係台灣買嘅。
而家,「St.Clare粉刺速淨MP3」係香港都有得買啦,咁就唔駛再網購或託朋友咁麻煩了。


St.Clare粉刺速淨MP3」係一盒三支嘅set,逐個steps教你一步步去除粉

Step 1軟化角質
深層粉刺柔化露容量:20ml
先軟化粉刺,洗完臉後用少少係鼻頭上按摩約兩2-3mins,再用清水洗就可以了。





 Step 2. 拔除粉刺
粉刺速淨面膜容量:40g
白色好厚好稠嘅泥狀面膜,用嘅時候唔可以敷太薄,要均勻搽哂上面,同埋一定要遮哂d毛孔。記得唔好乾面時用,撕走時會整傷皮膚架。
大約等佢30mins,直到佢全乾為止。
(要俾d耐性喲,朱迪會戴番con,拎本書慢慢hea住睇)
乾後由下往上慢慢撕,唔好太快,會扯傷皮膚,同埋d粉刺會扯唔走。


Step 3. 緊緻毛孔
毛孔調理緊緻露容量:20ml
用完mask 後用,有少少拿拿地嘅感覺,但絕不敏感。
用唻收緊番d毛孔嘅。多數之後朱迪會再刺敷毛孔緊緻面膜,雙重保險。




過完steps啦,請注意以下係效果圖。慎睇。




其實真係好嘔心。


可惜,大家睇唔到最最最嘔心嘅年代,因為朱迪努力嘅成果,粉刺比以前少了,但依然都有。
果然係3steps 就搞掂啦~

大家想入手嘅,除左萬寧之外,香港website 都有得買呀!仲平d~haha

 http://www.st-clare.com.hk/index.php?main_page=index&cPath=109_103


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...