2012年2月22日 星期三

Dr. Swiss BB Skin Eye Serum - Sweet eyes 保證

近年,朱迪愛上於開架產品入面揾好product,本著以小博大(以少少錢去博大效果嘅心態去選購,有時會有意想不到嘅效果添!

(有時候亦可以治shopaholic哈哈)

當然有時候會唔小心遇到雷品, 所以入手前就必會爬下文同問下朋友意見。

入冬時,朱迪膚質太差,咩都要轉,咁當然就唔少得眼部用品啦。 係朋友强烈推介下, 朱迪選了這個!



Dr. Swiss BB Skin Eye Serum

不過朋友推介嘅係金箔版,呢個沒金箔係因為朱迪係團購入手既。(仲一口氣買咗3支,一支自用、一支備用、一支送人)

到而家幾個月,第一支已經用哂,第二支亦用到差唔多見瓶底啦!


Serum顏色偏黃、質感唔算太厚、唔覺得笠,雖然睇落好似好滋潤咁,但極快俾皮膚吸收。




輕按10秒就完全被吸收了!



但因為朱迪貪心,人地指示用1-2滴,我有時用3 or 4滴,所以間唔時會起油脂粒。不過只要之後減少番份量,乖乖地用番1滴就可以了。


包裝方面,最欣賞品牌用上深色嘅玻璃樽設計,深色玻璃樽可以更加穩定樽內精華,令佢無咁易變質。

用咗大約3個月,千年黑眼圈有減淡跡像,而去眼紋同滋潤眼部方面效果不錯。



大家下次經過萬寧or屈臣氏時,可以考慮入手呀!

當然係佢嘅升級版啦,因為朱迪呢個無金箔版,應該無得賣lu~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Y blog : http://blog.yahoo.com/judytse
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...