2012年2月3日 星期五

無心插柳嘅試用,竟然做咗我冬天嘅急救救星

朱迪係用開樂敦C3 隱形眼鏡護理液嘅 (這個好好用,不日分享) 每次都係買2pack裝,所以,每次都會賺到一塊「肌研極潤保濕面膜」。
而又因為屋企嘅paper mask多到成座山咁,佢成為咗display嘅一部份。




 係年尾最凍果幾日,塊面乾到好痛(因為冬天太懶,無做過paper mask,靠厚cream過冬罷了)。隨手拎起肌研就敷了。

朱迪個額頭太高,近乎無一塊paper mask係fit 我嘅, hahaha!!

結果,敷完後得出一個**估佢唔到**嘅效果。(因為朱迪以為係普通保濕mask)

估佢唔到**嘅嘅原因係因為…… 首先,一路敷果時都無咩特別感覺,心諗佢嘅保濕功能好一般
(平時我用保濕mask會有拮拮地嘅感覺,美容師話皮膚吸緊水,我深信不移)
第二,初初唔知道佢同支con水都係日本藥妝大牌子,我以為係sponsor送嘅… (明顯我無認真對待佢…)
第三,佢只需要敷5-15mins!當所有paper mask 都建議敷 15-20mins 甚至30mins,佢竟然敷5-15mins就可以了。(我認我無知…)

根據以上3點,我對佢無咩期望........

但係,原來我錯哂!!!!!!

敷完15mins後,一照鏡,就知道自己大錯特錯了!!!
皮膚即時亮麗之餘,乾到痛嘅感覺無咗,膚質亦都即時柔軟咗!

(左圖係敷前.右圖係敷後)
 
簡直係喜出望外呀!

之後search番原來佢有「高效玻尿酸成分」。我相信係因為呢個成分,先可以令佢敷嘅時間咁短。敷耐咗可能反而有反效果。
亦因為有高效玻尿酸,除咗保濕一流外,亦有非常好嘅修護功能,從以令到膚質立時柔軟!
真係估唔到,一個偶遇,竟然俾我搵到寒冬救星!雖然價錢有一點點貴,但急救用佢真係好work,朱迪決定下一個萬寧會員95折日,去入番一盒看門口先!
各位美眉都考慮下買定一盒看門口呀~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Y blog : http://blog.yahoo.com/judytse
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...