2012年2月3日 星期五

其實,我係用”Cappuccino”洗面架

沒有被嚇到吧,唔好意思 ;p

朱迪絕無發神經真係用Cappuccino洗面,只係大愛咖啡嘅我,每次洗面都有品嚐一杯Cappuccino嘅感覺!
究竟邊個product 俾到呢個感覺我呢,就係佢啦!
Curel Foaming Wash
豐盈泡沫潔面乳




(相信各位美眉對呢個醫學美容品牌絕不陌生!)

佢柔滑細緻嘅cream狀泡泡,真係好似Cappuccino嘅奶泡呢~



朱迪嘅皮膚踏入秋冬後,就會神奇地由混合性轉做敏感偏乾嘅膚質。
加上日日化妝,毛孔經常阻塞,導致毛孔粗大。(成日藏污垢,好灰呢~)
所以一入秋首要任務就係轉潔顏用品。

上年閒逛屈臣氏嘅時候,見到Cureltravel set賣。
見佢係花王旗下嘅品牌,價錢又非常吸引,本著佢標明「針對亞洲敏感肌膚而設.日本No.1 乾燥性敏感肌膚品牌」,立即入手咗1 set

用咗呢支泡沫潔面乳後,感覺到每一次毛孔嘅污漕野都會被洗出唻。
而且用後好似有一層水潤簿膜保護住塊面,就算我沖滾水涼都唔會有掹掹緊嘅感覺。

用嘅時候,只需要兩泵,已經有咁多泡泡啦! 





搽上面後輕力咁慢慢按摩。一路按一路覺得d污漕野慢慢被推出唻!


之後沖水!為咗令毛孔唔再擴大,冬天時我都係堅持用凍水洗面架,洗完面對手會凍到痛

洗完後再照鏡,毛孔乾淨咗好多之餘,亦唔會太乾! 




呢支已經係第二支了!
近乎近個秋冬都係用佢,而呢後時間,敏感嘅情況大幅減少。
(啱啱轉季時塊面成日失驚無神又紅又痕)

第一支用完後諗住皮質好咗可以試新野,用咗其他牌子嘅cleansing gel
結果,膚質下降,開始乾之餘仲甩皮,塊面摸上手係鞋嘅,feel到自己塊面嘅水份流失咗。
結果都係放棄試新野,飛撲去買番唻。支gel就留待春夏再用啦~

希望呢支開架醫學美容潔面乳都啱大家用啦!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
Y blog : http://blog.yahoo.com/judytse
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...