2012年4月12日 星期四

全港首間護膚x甜品Pop Up café


Pop up store見得多, crossover 品牌也有很多~
但,今次嘅crossover絕對有新意。
--> 全港首間護膚x甜品Pop Up café – “bliss pop up café” 正式登陸銅鑼灣!
首間“bliss pop up café”座落銅鑼灣,位於加路連山道9 號地下嘅Mackie Kitchen,而“bliss pop up café”會由而家起直到531日喲~ (其實開左成個月,不過朱迪近排先去……)

Mackie Kitchen 我曾經去過,以型格為主調。而家跟bliss crossover,添上活潑同清新感,感覺完全唔同。整間Mackie Kitchen decorate bliss store 一樣,一入去彷彿就聞到bliss products嘅清新味道~
少行去加路連山道?唔緊要,貼心嘅bliss還有提供地圖喲~

Easter前,好姊妹專登帶我去lunch,話要同我relax一下~雖然係lunch,但受bliss icon dessert所吸引,當brunch食一樣得~

咁多款特製tea set,實在好難揀~ 結果我地揀左brownie That’s incredi pudding!
Brownie 有好濃嘅朱古力味,但唔算太甜。

而最讚係That’s incredi pudding!下面係jelly,上面係bliss color嘅奶凍!!好厲害喲~~~ 好少見食物有呢個顏色呀~好靚好靚~

bliss宣傳緊佢嘅全效青春系列,更有新出嘅全效青春果酸煥膚棉」,咁點都要試下佢嘅果酸煥膚功效~~


bliss新出嘅“incredi-'peel'! glycolic resurfacing pad全效青春果酸煥膚棉 (HK$420@30pcs)。個packing似唔似濕紙巾呢~


立即試上手試下佢嘅果酸煥膚效果。輕輕一抹,即時見到手背明亮左。


“incredi-'peel'係標榜最適合忙到爆、又想皮膚有光澤嘅女生 (好明顯已經燒著左我~~

而且呢個煥膚棉仲有不帶刺激嘅果酸成份,唔會引起敏感。 (再燒…)


所以,去完bliss pop up café 當晚後,朱迪亦急不及待開始試用啦~
打開packing,第一句見到嘅係 “you look ‘spa’tacular!” !!
很有心思呢~ 而家朱迪每日都係屋企用“incredi-'peel'幫自己做spa~
(仲可以打電話book spa appointment,唔知係hk打呢個電話會唔會駁去bliss spaW hotel~~ 嘻嘻~)
打開包裝拎出煥膚棉後,仍然見到包裝入面係濕潤嘅~ 攤開對摺既煥膚棉後,Size 大約係一隻手掌左右~


每晚洗完面,只要用一塊,輕輕咁係面上一抹,就可以抹走肌膚上嘅死皮、毛孔阻塞物。徹底清潔之餘更可同時保濕、煥膚。
朱迪第一日用係洗完面後咩都無搽就用嘅。
一開始抹塊面即刻有拮拮拮拮嘅感覺,
但完.全..任.何.紅.或.腫.嘅.情.況.發.生!!
之後問左counter小姐,佢話如果有拮拮地嘅感覺,可以用左toner後先用“incredi-'peel'。不過我用完toner 後,依然有輕微拮拮地嘅感覺。
但唯一不變嘅係絕對無出現過敏感~

以下係第一次用嘅效果


皮膚有番光澤,而且毛孔入面嘅阻塞物亦都被抹左出唻。

以下係連續用上十日用嘅效果

而連續用上十日,就會見到肌膚有顯著嘅光澤感,毛孔亦都幼細左。
果然最岩忙碌嘅都市女孩~~

而朱迪最buy “incredi-'peel'
1.    獨立包裝,使用方便,更可以keep果酸成份嘅新鮮度(因為果酸係好易受氧化嘅)
2.    免沖洗配方,每晚洗完面,輕輕一抹就煥膚+保濕
3.    去除多餘死皮、改善膚色,令面色不再暗啞
4.    有效舒緩敏感肌膚!!! (敏感肌嘅我,晚晚用無事~)


似乎朱迪介紹“incredi-'peel'太過興奮呢~
其實係bliss pop up café時亦有試全效青春系列嘅其他產品,簡單介紹一下先~
1)   全效青春明眸眼霜() (HK$700@15ml)
2)   全效青春保濕日霜(
3)   全效青春保濕晚霜() (HK$855@50ml)
4)   全效青春抗皺修護精華 (HK$585@30ml)




全效青春保濕日霜日霜,質地有少許厚身,淡黃色。
只需要好少用量就ok~好易推開~


全效青春保濕晚霜,相反地,質地較輕身,白色。同樣地少量就ok,亦很易推開~
(我地玩上手時更不停check自己有無拎起~~哈哈)
成個全效青春系列只係試左3product 就足以燒著我啦~
好彩,控制到自己未全掃番屋企~ (係。我認我打左個…)

5月尾之前,朱迪已經約左朋友再去多次啦~
有興趣嘅美眉,千祈唔好錯過咁有特色、又有心思嘅bliss pop up café~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...