2012年4月17日 星期二

瞬間降紅、收毛孔超保濕facial

朱迪身邊有2個好姊妹經常介紹好嘅美容化妝品俾我~
而最近佢地亦推介左一個佢地覺得正嘅美容院俾我~

位於銅鑼灣嘅La Beauty Switzerland~



朱迪join facial treatment 首要條件係唔好hardsell!!
通常佢一hardsell , 無論效果幾好朱迪都會避之側吉。

而今次去La Beautyfacial 就絕無不快事件~~
佢會因應我嘅肌膚狀態而介紹facial俾我~亦無特別hardsell
(朱迪最初上去係想做Dr. Peel, 佢嘅皇牌去斑facial, 不過我肌底太乾,美容師唔俾我做。)

上到去時,地方簡潔,面積唔算太大。
但就唔會有擠逼嘅感覺~



而去到美容師Ruby先同我傾下我有咩treatment想做, 有facial body ~

(仲有暖暖嘅杞子茶飲添~)


而我表明想做facial , 佢就好細心問我有咩問題想解決先。
而我話我皮膚暗啞,想去黃美白時。佢反建議我先做補濕facial,由最basic做起,等皮膚狀態穩定後,先開始做美白嘅facial

Ruby就幫我揀左「冰鑽美肌面部護理」
呢個facialLa Beauty嘅皇牌補濕facial


利用冰鑽美肌熱能護理 (朱迪理解為冷縮熱脹),將精華打入入皮膚深處,從以做到超效補濕作用、而且更有效減輕紅腫。對敏感極乾肌嘅非常有效。而且做完後更有收縮毛孔同及鎖水嘅效果。


(幸好今次
Ruby幫我揀左呢個 facial,因為皮膚問題多多既朱迪即時"出事" XD.. 繼續睇落去就知啦~)
(無聊自拍~~ 好明顯唔識訓係度影相...光又遮哂... 又放鬆哂個身..影到塊面肥左3倍......= =)


 做「冰鑽美肌面部護理」前要洗面、再做深層清潔。




之後就針清
去到針清呢個step嘅時候,頭先所講皮膚問題出現啦… (小心嚇親)

Ruby見我皮膚好乾,做針清時已經就住,揀一d明顯污糟位先針清,同埋係超超超輕手。(因為一D都唔痛,同埋佢慢慢清~)
 
但係,針左5mins 唔夠,針清既位置已經開始又紅又腫。

一針就紅其實算正常,因為好多人針清都會紅,
但嚴重嘅程度係,針完嘅位置10秒即腫。
就係咁樣。


Ruby見到咁,即時停手同我做急救,立即幫我搽冰鑽精華液同埋冷藍光做導入。令到受刺激既位置得到舒緩。




幸好Ruby夠經驗,知道我皮膚乾仲要係敏感肌,做針清時已經輕手做同小部份咁慢慢試。
佢話估到我會有少少紅腫,但估唔到我紅腫得咁快。
所以佢一路做就勸我之後要勤d做補濕,打好肌底再做facial會更好。

Ruby一路都精華液導入時,感到皮膚原先因紅腫已引起嘅痕癢感已慢慢減退。


Ruby亦話因為急救嘅關係,呢個step 我要做耐多一陣,令到皮膚底層達到鎖水嘅效果,之後做冰鑽mask時效果會更好。

而做完導入後,紅腫嘅情況已經退左9!!!



而且因為冰鑽精華同冷藍光嘅配合,對收毛孔亦很有效呀~


最後敷上好凍嘅冰鑽啫喱狀mask,作最後嘅皮膚鎮靜、同鎖水收毛孔。





而且因為之前嘅程序所用嘅product都係室溫嘅關係,敷個凍凍mask,除左好爽之外,覺得進一步收細毛孔呢~~ 呵呵~
朱迪大約敷左20mins 左右
(原本個facial part 會再長d, 因為導入冰鑽精華時間長左,所以呢part唔可以太耐。如果唔係反而皮膚會overload。)

敷完後,頭先嘅紅腫已經完全退哂。
而且皮膚因為超補濕嘅關係亦變得水潤柔軟,而毛孔亦緊緻左。


朱迪facial之後直接回家直至夜晚先再出街(中間素顏左6小時) ,而皮膚狀態都仲keep到柔軟,仲要無咩出油~~





朱迪對整個facial好滿意喲~
cwb又方便自己,又唔算好貴~
值得推薦喲~~ ^^


la beauty switzerland
http://www.labeautys.com/
銅鑼灣軒尼詩道438-444號金鵝商業大廈9B
聯絡電話: 39967448

多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
Email : bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...