2018年1月29日 星期一

搬屋新手救星★Storage-selected.com★

新年就到,意味著除咗執屋大掃除之外,仲要計劃搬屋!我哋早早打算今年內搬,確實日期就要等一切塵埃落定後再決定,但事前功夫都可以做呀~ 湊仔咁忙,一得閒就會做定啲未雨綢繆嘅工作,之前係搵學校、搵嘢玩、搵食譜,最近就為咗準備搬屋!

搬屋要兼顧嘅嘢實在太多,事前籌備功夫繁複,簡單裝修、度尺買傢俬,準備好之後就要諗點樣將屋企現有嘅傢俬搬埋過去啦。

屋未搵到,所以決定由Research做起。因為暫時唔想太鋪張,所以未向身邊朋友打探(始終未知幾時搬嘛) 上網search下睇下有冇搬屋公司介紹, 一search之下就搵到呢個網站,之前都有睇過佢嘅迷你倉㗎!就係:



storage-select.com 一向做開迷你倉配對,好簡單就搵到合適嘅迷你倉。而最近推出咗新服務,就係同一平台可以幫手搵埋 【搬屋公司】,非常方便!

對於我呢啲搬屋新手嚟講,呢個Storage-selected.com最大嘅好處就係方便同透明度高!

Storage-selected.com預先選好咗有信譽嘅搬屋公司,咁就唔怕被騙!




而且收費清晰!


搬屋報價由$500起,頭九件產品已經包咗。



除咗有bubbles紙同紙箱可以買之外,仲將屋企各個角落分門別類,喺唔同嘅tab就睇到廚房、客廳、睡房、需要搬嘅電器。


揀一揀自己要搬嘅嘢,即時報價,等自己有個預算,明碼實價非常老實!

預算啱嘅,submit form後3個工作天就有搬運公司聯絡你!

另一個我buy Storage-selected.com 嘅好處,就係報價列表亦可同時檢視自己有乜嘢想搬走、有咩唔要、有咩要買個新嘅,咁就唔需要去百貨公司同家電鋪續樣睇續約諗買唔買,對我呢啲有選擇困難症嘅人有好大幫助!

心目中有咗搵搬屋公司嘅價錢,又有個要搬嘅物資list,出去行街買嘢時目標又更清晰啦!
https://www.storage-select.com/movingquotation


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...