2018年1月2日 星期二

勁靚仔★零死角唔斷線★NETGEAR Orbi Mini Wi-Fi

曾經睇過一篇文,話如果老公送生日禮物畀老婆係送家電或者任何電器(除咗iphone之外),係會死得好慘。但拍拖已經有十年嘅我哋,送禮物講求實際。今年結婚週年,佢真係送咗一份好實際嘅嘢畀我,就係全新Wi-Fi XDDDD


話說我哋屋企樓齡超過廿年,大約800呎,以前嘅樓鋼水好,主力牆堅厚。而我哋嘅Wi-Fi一向都放走廊,但屋企啲死角位係收唔到嘅。 而最近無論我喺自己間房、喺廚房甚至係廳都收唔到,開多部notebook更加慢過隻龜。對於爭分奪秒、趕住煮餸湊仔做嘢嘅我一收唔到Wi-Fi就攞老公嚟開刀 XDDDD

入返正題先,我老公今次送嘅呢個Wi-Fi,講真我真係識佢條鐵咩。但我肯肯定咁講,換咗呢套Wi-Fi之後,我全屋任何一個位,就算以前收唔到嘅位, Wi-Fi都收爆,極度暢順。


佢就係 NETGEAR Orbi Mini AC2200 無線路由器系統套裝(RBK40)

NETGEAR Orbi Mini套裝包括
★Orbi路由器(router)
★Orbi衛星
★2套電線同火牛


我最鍾意NETGEAR Orbi嘅外型設計


由外表係完全睇唔出佢係一部Wi-Fi,似部喇叭多啲, 佢靚仔嘅design完全唔礙眼,唔似得我舊果部Wi-Fi router點都有三支嘢督喺度,其實係勁核突。


NETGEAR Orbi Mini簡直有融入家中嘅感覺,完成睇唔住佢係Wi-Fi。

放喺廳嘅Orbi衛星

放喺走廊廳嘅Orbi路由器

靚仔到放耐咗,自己都唔記得佢係Wi-Fi。

至於技術規格,詳情可click去入面睇,我只列出我明嘅嘢 😂
★最多支援 250 人使用
★最高覆蓋 4000平方尺
淨係呢2點,已令我覺得好強!

NETGEAR Orbi Mini並唔係普通嘅Wi-Fi router,而係一個完整嘅無線網絡系統。


由2個好似喇叭嘅東西組成,一個係router,一個係衛星(我當佢係magnifier咁),覆蓋不受牆壁、樓梯、大門等阻礙,就算千呎大宅、三層式村屋或 L 型單位,都可以無縫覆蓋。

屋企而家用到Wi-Fi嘅電子嘢真係好多,連電視、電腦、notebook、ipad、手提電話,屋企最齊人嘅時候係會有八部機連Wi-Fi,以前係成日斷線或者速度太慢,睇youtube都LOAD一世。

用咗Orbi後已經無再試過斷線亦經常收爆!


亦都因為咁,而家屋企所有角落都收到,令唔駛番工嘅我都享受到真正嘅極速寬頻。連聖誕有朋友嚟開party,加多幾部機都依然非常順暢。

用咗差唔多一個月之後我肯肯地我已經返唔到轉頭, 唔會再番轉頭用普通嘅Wi-Fi router。試想像下完全唔斷線、勁流暢、零死角上網係一件幾咁爽嘅事。再者, 我需要上網嘅電子產品真係多, 如果我用返普通Wi-Fi都唔會平好多。我之前用嗰部幾年前買都成千蚊, 所以二千蚊嘅NETGEAR Orbi Mini絕對超值,而家我唔需要再忍受斷線嘅moment啦!



新一年已到,亦即農曆新年就到,唔想到時一屋親戚朋友人人搶Wi-Fi最後自己睇唔到YOUTUBE打唔到機,快D轉用NETGEAR Orbi Mini啦!絕不後悔!

而家係 anlander.com 購買即享「香港免費上門送貨」服務,爽到爆!

購買【NETGEAR Orbi Mini AC2200 無線路由器系統套裝】,按此
謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...