2018年1月31日 星期三

皮膚補水又補養份★ Emotion 情人節限定面部療程組合★

情人節、新年就到啦~
我最近努力幫自己做"緊急維修" XDDD
瘦身瘦面做FACIAL轉護膚品通通都做~

已轉做保濕CREAM,所以今次再轉精華,朋友介紹嘅E-Filler® 逆齡抗皺面部精華及EMOTION五天完美肌膚療程。



品牌 Emotion Skincare 來自維洛納,羅密歐與茱麗葉的故鄉,成立已30多年,最近先正式登陸香港。其專利技術E.S.U Biocomplex® 激活肌膚修護能力。而我用緊嘅呢支精華嘅E-Filler biohyaluronic acid bpm系列,在意大利深受外國醫生推薦,更被譽為第一支有效對抗皺紋的無針孔注射劑。

咁厲害,當然要試下!

E-Filler® 逆齡抗皺面部精華


被譽為第一支有效對抗皺紋嘅無針孔注射劑,結合多種被公認為最有效的抗老成份,配合 Emotion Skincare 獨有E.S.U Biocomplex® 專利技術,激活肌膚修護能力,高效抗皺重塑。連續使用可填滿細紋,減淡皺紋表情紋,最適合我呢個由中學時額頭因經驗皺眉而出現嘅額頭紋。仲可以補濕,強效鎖水,一支精華嘅補濕又抗皺,適合我呢個殘爆媽媽。

包裝採用銀色轉動設計,需要時將瓶咀扭轉出來,使用後回復原狀,維持產品的新鮮度、減少空氣侵入,提高穩定性。



精華質地屬於少少潤,但延展性高,很易吸收。



塗精華我習慣塗厚點,所以正常2泵就夠,我用夠4泵XDD
在面上慢慢打圈推開,很快便吸收了。
用咗一排,感覺幾好,超期待用完一支後皮膚靚靚無細紋。



另外,再用埋同品牌嘅EMOTION五天完美肌膚療程,用5日時間,晚晚敷MASK,為肌底注入水份及營養。



EMOTION五天完美肌膚療程包括5包各10ml嘅獨立包裝CREAM MASK,

分別係HYDRA VITAL 全效舒緩保濕面膜  3包及




VITAMIN PLUS 多功能維他命面膜 2包。




Day 1 - Day 2 HYDRA VITAL Face Mask 全效舒緩保濕面膜
以專利技術將水分注入肌底,達至”零流失”,為之後嘅美白療程打好基礎



Day 3 - Day 4 VITAMIN PLUS Face Mask 多功能維他命面膜為肌膚注入所需維生素和養分,掃走黃氣暗啞,抵抗傷害肌膚嘅自由基,美白均勻膚色,令皮膚重現透亮



Day 5 HYDRA VITAL Face Mask 全效舒緩保濕面膜為肌底再次補充完美份量嘅水分,鎖住已被肌底吸收的養分,保持亮澤肌膚、持續改善膚質

使用方法簡單,潔面後,均勻塗上面部連頸部,避開眼周和嘴唇 。份量算多,厚敷也OK。
不過我全塊面包括眼都好乾,所以我連眼周都有塗上,頸就沒有了,驚個仔好奇幫我抹走。



正常敷約15-20分鐘,但我哪來的時間XDDD,敷10分鐘已被個仔召喚去瞓覺。加上我皮膚缺水又缺養,10分鐘都差不多吸哂了。想持續吸收養份,可當睡眠面膜使用。敷MASK後用已沾濕嘅暖毛巾將多餘面膜抹去,不需清洗。睡眠期間繼續吸收,第二朝發覺皮膚無油,膚質好了!

我最BUY佢不含石蠟、矽油、礦物油、 MIT、PEG、防腐劑及致敏性香料等有害物質,適合乾燥肌、曬後肌 、敏感肌使用。通過嚴謹嘅皮膚科測試及金屬鎳測試,研發過程絕不進行動物測試

用咗3日,膚質開始變得水潤呢!尤其係我剛做完Hifu皮膚好乾,天氣又凍,用上呢支E-Filler® 逆齡抗皺面部精華同EMOTION五天完美肌膚療程,皮膚補水又補養,太好了!




如果你都有興趣,而家有特別優惠!

🎀優惠1) Emotion 情人節限定面部療程組合
(1) E-Filler® 逆齡抗皺面部精華 E-Filler Anti-wrinkle Face Serum 30ml x 1
(2) EMOTION 五天完美肌膚療程 5-Day Perfect Skin Treatment 10ml x 5 / set
送 🎁Vitamin Plus 多功能美顏卸妝油 Cleansing Oil Sample 2.5ml x 1
優惠價:$ 780 (原價:$1,080)
http://www.emotionskincare.hk/e/ptxwebstore_product/Product-21-c.html
🎀優惠2) E-Filler® 逆齡抗皺面部精華 Anti-wrinkle Face Serum 30ml x 1
送 🎁E-Filler®逆齡抗皺眼霜 Eye Contour Cream Sample 2.5ml x 5 (FREE)
優惠價:$ 688 (原價: $ 1,010)
http://emotionskincare.hk/e/ptxwebstore_product/Product-5-c.html

以上數量有限,售完即止😉

一齊靚靚迎接情人節同新年啦!

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...