2018年1月4日 星期四

無痛FIRM面提升輪廓★Grace Beauty古法紮帶顏筋瘦面術★


不得不承認,人到中年,睇住自己皮膚嘅狀態愈唻愈差,彈性又唔夠,真係倍感傷心。而我最在意嘅,就係我嘅眼肌同蘋果肌下垂。想提升面部輪廓、增加彈性, 除咗做機,人手按摩都係一個好好嘅選擇。但唔係每一樣按摩都可以做到呢個效果㗎。

之前去咗Grace Beauty做★古法紮帶顏筋瘦面術★,效果理想!


古法紮帶顏筋瘦面術融合咗⽇本顏筋術、韓國紅蔘蝸⽜養筋霜同古法紮面技術, 疏通「氣結」、鬆筋養筋、深層刺激筋⾻、排毒排酸收緊輪廓。

「氣結」係咩唻?
當經絡受阻、氣⾎不通,容易喺在⽳道上產⽣顆粒狀嘅節結。阻礙氧氣流通,影響⾎液循環和淋巴運作。代謝廢物不能夠好好排走,肌膚代謝失去規律,導致鬆弛下垂和浮腫等問題。 而喺西醫角度就係「乳酸」。

上到去Grace Beauty,穿過RECEPTION竟然係一大面落地海景,洗手間更有大浴缸,酒店一樣,好正呀!



入到treatment房換過袍就開始了。


先洗面,手法輕柔好舒服。治療師仲講出我皮膚嘅問題,就係太乾,叫我一定要轉用洗面奶。但......泡泡真係好乾淨嘛!


正式開始會先「開穴」去梳通氣結,再按「耳穴」同埋「按頭」。


「開穴」後會在面、耳背同頸按摩。


古法紮帶顏筋瘦面術按摩時非常舒服,好似做「面部瑜伽」咁。

治療師利用手勁同指⼒深層刺激
部筋肌,放鬆包繞著肌⾁、⾻骼、⾎管、神經嘅深層筋膜(肌筋膜)。肌筋膜放鬆後,⾯部肌⾁嘅緊繃僵硬會改善,肌⾁纖維化亦會減少。

由腮⾻位開始慢慢推走氣結,提升⾯部輪廓。之後會刺激眼輪同皺眉肌,改善眼部浮腫、眼蓋下垂、眉形下垂等問題。

我對眼因帶隱形眼鏡同成日玩電話用電腦,對眼特別攰。做顏筋瘦⾯時非常冤但之後就好舒服。

之後用上獨家韓國紅蔘蝸牛霜改善⾼低顴及顴⾻外擴問題、腮⻣及下巴位置。

最後塗上六胜肽精華再⽤紮帶沿下巴、耳朵、髮線等輪廓位收緊及提升⾯部輪廓,紥面10mins,唔會過緊,非常好。

做完後即時見到塊面嘅蘋果肌即時提升,最開心係眉骨、眼嘅輪廓都提升埋。



總括成個療程非常舒服,又唔痛,而且無紅無腫,仲可即時化妝。
美容師專業細心,手勢舒服,值得一讚!
一個鐘塊面就V番同FIRM番,正!

Grace Beauty
觀塘旗艦店:觀塘駿業街56號中海⽇升中⼼32樓H室
電話: 2668 9448
官網:https://www.gracebeautyculture.com
專頁:https://www.facebook.com/gracebeautyculturegroup
謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...