2016年10月6日 星期四

月稜鏡力量,變身!! 美戰粉盒

對於80後的朱迪來說,美少女戰士絕對是夢想呀!!
尤其是近年不停出精品,近乎每一樣朱迪都想收藏!!!

近來還有多一個目標,就是美少女戰士的化妝品。最近愛上的,必然是「美少女戰士水晶之星立體三色變身粉盒」!!!


設計極美,還原度極高,外形保留了原著漫畫主角月野兔所使用的變身器設計,表面鑲有五星寶石,再配以金色月亮和星星造形,閃閃生光。


拿上手禁不止說了句「月稜鏡力量,變身!!」實在太低能XDDD



而粉盒設計非常貼心,改為薄身設計,SIZE跟tempo差不多大, 厚度比Tempo更薄,方面攜帶並隨時補妝 。








打開粉盒後,連蜜粉的設計也令人期待,


表面壓上星星和月亮花紋,更有露娜的樣子,太可愛了另一貼心設計是一盒共有三種深淺色調的蜜粉,巧妙地以新月來分界。



由下以上分別是陰影粉,粉底及highlighter,一次過完成底妝、陰影及highlight。
塗上面後,粉底很薄很薄,





但影相後完後2回事,影相後便看得出明顯效果了,相信是由於蜜粉有微細的閃粉的關係。


平日帶番工最方便,用5分鐘已可完成全妝。薄薄的非常得體,但放工後見朋友也不會太素。

美美的「美少女戰士水晶之星立體三色變身粉盒」已於 9 月 30 號全線港澳 SaSa 獨家同步上市。 
限量發售!快d去搶購啦!!


美少女戰士水晶之星立體三色變身粉盒(HK$390)
全線港澳 SaSa 獨家上市


資料及產品由品牌提供。

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...