2016年10月28日 星期五

燈,全部都係燈★貿發局秋季燈飾展2016★

家裡裝修時,老公最關注的就是家中的燈光照明系統,他喜歡白燈,一定要光猛!但我喜愛柔和燈光。所以家中的主要燈光設置,以光猛為主,但在不同的角落,我慢慢地加添自己喜愛的!


一連幾日,灣仔會展舉行「香港國際秋季燈飾展2016」,決定去看一看,為家中加多點新意。

以下是我的心水~

Stellar融合光和聲音的創新設計,



可用作照明燈及藍牙揚聲器。用輕巧,更有多款顏色可選外層是矽膠,具防滑功能,戶外使用亦得。帶去BBQ一流!
(1B-D13 : Advance Bright Limited in 名燈薈萃廊)

智能香薰音響燈是我的首選,香薰加濕器是近年屋企長備的。


這盞燈結合香薰、加濕器、藍牙音樂播放器和柔和電燈,一盞燈有齊哂!非常慳位!
採用智能技術,連結於生活環境和人們的情感訴求
(1B-E37 : Shenzhen Emoi Lifestyle Co., Limited  in 名燈薈萃廊)

這款多用途小夜燈又是燒著我的東西!


特別設計可掛在牆身!用途多多,同是手電筒、牆身小夜燈亦可帶在手上帶走。非常適合我夜晚暗完樂樂訓再出廳洗奶樽!不用開燈以免弄醒BB,又要再暗過!


另外有一把大SIZE的~


下面的底座能做到無線差電,是SAMSUNG機就OK,這樣方便,總有一款合我家相公心意!

(5B-C02 : AZ E-Lite (HK) Limited in LED及環保照明)

今晚跟老公好好商量一下,看看可買走哪一個回家!

<香港貿發局>香港國際秋季燈飾展2016
日期:2016年10月27至30日
時間:09:30 - 19:00 / 09:30 - 16:00 (10月30日)
地點:香港會議展覽中心

門票:只供18歲或以上的業內人士參觀 (入場費:每位港幣100元)

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...