2016年6月14日 星期二

抹茶控不容錯過的★京林屋★!

這一晚6點半,好想瘋狂食綠茶!但食小食或晚飯都有d難搞
人在銅鑼灣,一search之下找到京林屋,見到有熱盤及甜點,二話不說,即衝上去!

晚飯時間前後,人流不多,不用等位~將成本menu慢慢思前想後,終於點了

抹茶蕎麥麵(熱)




蕎麥麵上枱時,已聞到湯底好香~先飲啖熱湯,味道清甜的淡醬油湯底。麵面有小香菇及大量紫菜,睇落好似好齋,但我幾鍾意食。蕎麥麵夠彈牙,湯底夠鮮,伴著有淡淡抹茶香嘅蕎麥麵一齊吃,味道好討好!


麵吃到一半時,再叫侍應準備甜品,到麵差不多吃完時,就係我嘅主菜啦!

香港限定芭菲


滿滿的一杯,食材豐富!眼睛同肚子一樣滿足!
芭菲除了有抹茶軟雪糕外,亦有抹茶果凍、蕨餅、白玉丸子、寒天、紅豆及生果等。每一下「畢」落去,都像抽獎般,非常期待!
京林屋的抹茶軟雪糕係我所愛的、較濃味,微微帶澀、澀中帶甘的抹茶雪糕,太甜的我反而不太喜歡。奶味香濃,非常creamy,同時亦很挺身,任影唔嬲都唔會溶!我會為了這份雪糕回來的!

抹茶蕨餅

食抹茶甜品叫抹茶蕨餅是常識吧!煙煙韌韌的蕨餅,為的就是那份滿滿的抹茶香味。
淨食已經好味,亦可加上抹茶粉及黑糖漿一齊食,甜甜澀澀的,更有層次感!


特製林屋抹茶餡蜜

發神經(其實係貪心)的再點一份combo,又有抹茶雪糕、抹茶蕨餅、紅豆、寒天、白玉丸子的這款HAHAHA! 基本上是芭菲跟蕨餅的「平面版」,但我不在乎!球狀的抹茶雪糕茶味再濃一點,這份可以慢慢挑選自己想食的,雪糕唔會咁快溶,慢慢影相亦不怕!

一次過食了幾款抹茶食物,我的心靈跟肚子都大滿足了,抹茶控們,不容錯過!

京林屋Kyo Hayashiya
銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場6603-604號舖

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...