2016年6月29日 星期三

Tiger Beer "Air-ink" - 「是敢的」街頭藝術?

不時在一些橫街小巷發現街頭藝術,我都會駐足欣賞。
早前更去到上環差館上街出席街頭派對,一邊嘆住Tiger啤酒,一邊欣賞滿街的「街頭藝術」!


點解嘆住啤酒咁爽?因為這個街頭派對是由一向支持環保、熱愛街頭文化的Tiger Beer舉辦的喲!



Tiger beer 貫徹「是敢的」精神,聯同麻省理工大學的科學家Anirudh Sharma,將有害的空氣污染物轉化成實用嘅Air-ink,配上各種掃同筆,讓藝術家在街頭釋放創意,希望藉此喚醒公眾對空氣污染的關注!每一幅街頭藝術畫都好特別!


“Tiger Air-Ink”是一個全球活動,香港作為首站,要多多支持喲!

科學家Anirudh Sharma亦親身飛到香港,現場示範講解將污染物轉化為墨水的原理。今次香港首站,總共轉化了約150公升的Tiger Air-ink,相等於中斷咗2,500個鐘頭或104日無間斷排放的車輛廢氣!


Tiger Beer更聯同一班本地街頭藝術家,包括Dirty Panda創辦人Ken LeeCalvin HoXEMELei LeiAFA ANFASmilemaker Aka RoesBao HoCath LoveKristopher HoCaratoesSinic,一齊在藝術街畫上自己的創作!






我無任何畫畫天份,不獻醜了,簽個名留名吧啦 XDD




Tiger Beer將會有不同的活動,LIKE FB或關注Instagram~




“Tiger Air-Ink” Website: http://www.air-ink.com/


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...