2016年6月28日 星期二

醫學補濕+Coverderm遮瑕 輕妝極速出門之選

天氣愈來愈熱,出一出街已經成身汗,皮膚更加好似抖不到氣似的。
加上湊仔出門更如打仗一樣,如短途或回老爺奶奶家(即是無咩機會見人)。
我更會「輕妝+輕裝」出門~

「輕妝」的秘訣包括:補濕、防曬、遮瑕!
用上的,就是來Lavedo Cosmetics 的★Harrison深層注射性肌底保濕精華★及★Coverderm Classic®全效防曬遮瑕膏★。2支產品,做到3個效果!




好多人覺得夏天不是補濕的季節,但其實夏天補濕更不能忽視。
香港又熱又曬又濕、冷氣又特別勁,皮膚更容易變得脆弱。

每天早晚,我都會用上Harrison深層注射性肌底保濕精華 (*正在做優惠,6折價$380)



呢一支含滲透性高的玻璃質酸深層注水補濕精華,為底層注入 800%水份,可徹底修護肌底細胞,令肌膚持久潤澤。成份溫和,低致敏同時不含油分及香料,經皮膚科及眼科專家測試,適合任何膚質,包括白蝕、濕疹、乾性皮膚、果酸療程及激光治療後使用。



更可預防幼紋及乾紋。增強細胞鎖水力,就可平衡油光水份,從以舒緩敏感乾燥皮膚。


質地輕盈,推開後就像水珠一樣,更易比皮膚吸收。就算每一晚都在超凍的冷氣房,第二天醒來,皮膚都不會有繃緊的感覺,亦不會因太乾而泛油。

除了可單獨使用,更可以配合粉底或妝前底霜之用。
而我趕出門時,就會在護膚程序後,再將他當作妝前底霜,然後途上遮瑕!

遮瑕就用上Coverderm Classic®全效防曬遮瑕膏 (HK$398)




Coverderm Classic®是結合底霜及遮瑕膏,是低致敏性能的強效遮瑕底妝產品。
醫學界認可及廣泛使用的強效遮瑕膏,能完全遮蓋任何色斑以及嚴重的皮膚問題,包括胎記, 白蝕、疤痕、燒傷及紋身等。

遮瑕膏有十種顏色可選,自然、帶紅、古銅色肌膚樣樣齊,一定有適合你的膚色的。

我用上的是3號顏色,用上面後跟膚色差不多,不會相差太遠。






擁有SPF 30,基本出街已能勝任。
更好的是它質地幼細,防水、防敏感,不阻塞毛孔,效果持久。
呈膏狀的Coverderm Classic 密度非常高,所以份量不需要多,以下份量其實夠用全面XDDD,我都是用這裡的一半份量左右~


在面上輕輕印開便可。遮瑕、毛孔、鼻翼等容易泛紅的地方,用上它非常方便!




它的防水特性,去游水的話也可以用上喲~唻緊跟樂樂去玩水,用上它就不會變黃面婆啦! 

Lavedo Cosmetics (專業醫學遮瑕產品)
銅鑼灣金百利1007


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...