2016年5月31日 星期二

小心發霉水樽「Tommee Tippee牌鴨咀形奶樽」

今朝係幾個媽媽groups都收到以下新聞,唔知大家睇咗未?
(20160531日,am730報導)
英國嬰兒用品生產商Mayborn,宣布在美國回收300萬個Tommee Tippee牌鴨咀形奶樽。這款奶樽奶咀部分設有不可拆除的防漏裝置,有家長強拆後發現裝置嚴重發霉,消費者委員會至今亦收到最少70宗嬰兒使用該款奶樽後出現腹瀉及嘔吐投訴。

同款水樽

奶奶之前都買咗個俾樂樂,不過因個鴨咀太硬,樂樂用唻止牙痕,比較少用。
奶奶買時我有check過有無得拆,但我無認真拆出唻,真係唔細心。。。
其實TT奶樽都唔係第一次出事,之前亦已有報導過

揀水樽真係一個學問,要所有PARTS都拆到、BB識拎、個咀唔好太硬、要引起飲水興趣,暫時我仲諗緊,有無媽媽有心水推介? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...