2013年1月8日 星期二

★極級享受 ★Phillip Wain 史上最重手尊貴Facial

近月,心情壞、身體差,導致皮膚也差了...額頭上寫住好殘呀....



剛好,遇上了極讚,五星級嘅facial,剛好救了我一命呢~

朱迪早前去了Phillip Wain


 體驗了「La Colline 原肌再生尊貴療程」,完全感受到什麼是全身心放鬆療程!!






「La Colline 原肌再生尊貴療程」係屬於Phillip Wain最尊貴和最全面嘅系列,療程中全部用上貴到爆嘅La Colline產品,更會用上儀器做雙極射頻加遠紅外線之外,更會使用三極射頻技術作拉提 (做會輪廓即時收緊@@)。

除此之外,療程更同時護理眼、面、頸部肌膚及肩頸+手部按摩。
 整個療程足足用上了兩小時! 而呢兩小時份面,專業治療師可從沒停低過雙手。
一直默默做!!

這一天來到位於銅鑼灣利園2期4樓嘅會所!


會所超大、有兩層,大概有幾萬尺吧!


換好衫後,就行一層樓梯去到5樓嘅treatment area!


treatment area 同樣寧靜、寬敞,格調高貴。
房間闊落、柔和嘅燈光同高雅格調,令我整個人放鬆下來~



由於正值寒冷天氣,貼心嘅治療師已開定暖氈等我了。

整個療程任個一個step都用上 一系列La Colline產品,就算卸妝洗面都一樣。


基本清潔程序時,已感到治療師手勢輕柔,更會替我按一下太陽穴,好令我慢慢放鬆。
基本清潔程序亦一絲不荀,洗了兩次面呢!




而今次嘅peeling特別在使用了La Colline bio peel。 
有別於平常嘅peeling product,佢本身呈Cream狀,一開始會啜手。


但按按下就會變成油了~
因為佢遇到熱就會變成油,而乾嘅部位,就會較遲出油。
用油亦有好處,除可帶走污漕野外,亦比較溫和不帶刺激,用後皮膚滋潤有光澤,

 
亦唔會有吉吉嘅感覺,敏感肌如我做完都無問題。

過水後就開始做修眉針清了。


說真的,我真係好滿意Phillip Wain治療師嘅手勢,每次上唻做 facial(尤其係針清),都唔會有太大嘅不適感。而且,今次做完bio peel再做針清,皮膚乾淨咗,針清都快咗~



最後亦會特別以Vaseline搽咀,令嘴唇都保持濕潤,舒舒服服等享受了~

Basic steps過後,治療師先替我搽上導電保濕啫喱,便開始進行用美容儀嘅部份。

 
這部美容儀原裝由意大利進口,以創新突破性三極射頻科技,徹底除皺緊膚!更集合雙極射頻加遠紅外線機頭,全面針對皮膚各項難題。

 

先用雙極射頻加遠紅外線部份做15mins

 
雙極射頻能針對皮膚表層紋理,刺激骨膠原增生,從而做到淡紋嘅效果。
治療師會係全面包括眼、面、頸都用上雙極射頻,而係重點出紋嘅位置如頸紋、虎紋、額頭紋、眼肚紋同魚尾紋,更會打得耐d,令我呢個千年紋怪勁開心。



遠紅外線而令皮膚表面加熱,促進血液循環。
而附設嘅自動製冷模式,更可幫助過程中產生嘅骨膠原吸收呢~

之後就到朱迪期待嘅、用上三極射頻啦!
 
 先替我搽上保濕cream,舒緩一下剛剛做完雙極射頻及遠紅外線嘅皮膚。



之後開始做三極射頻了,三極射頻有效增生及重整較深層之膠原組織,令肌膚更緊緻!並同時能夠增加血液循環,促進脂肪分解及淋巴排毒,使輪廓重現!




三極射頻會先做眼周肌膚做重點修護,先以8字手勢碌眼,再係眉心位置做提升。
之後亦會打埋面、頸!


打時其實無特別感覺,亦無打雙極射頻及遠紅外線時,有熱熱地嘅感覺,都幾舒服。
做完半邊面後,更即時見到塊面尖左!!!


 總共做15mins。 (做機都做左30mins...我笑說治療師手臂嘅bye bye 肉一定會firm哂,哈哈~)

 


治療師先替我以濕棉花(暖嘅,很感動)抹走面上嘅超潤保濕cream,起碼用左20塊做潔淨,確保皮膚乾淨,以迎接唻睇嘅重頭戲!!


就係用La Colline最貴最貴最貴嘅兩個products - 原肌美素優化精華La Serum 同原肌美素優化霜La Cream  用面部按摩,為肌膚帶來全方位及全效嘅抗衰老作用!


呢兩個products係貴到爆!一件嘅貨價已經夠買Chanel 首飾了!
每件售價6千幾,加埋成萬元嘅貨用係塊面上,何其尊貴!!!!!!!!!

先以La Serum為皮膚打底,再用上La Cream 係面上整整按足5MINS!!



用嘅份量亦絕不手軟,我諗呢個PORTION已經幾百元了!!

按完後,塊面有「叮」一聲嘅效果!朱迪亦開始抵受不了睡魔了,因.為.實.在.按.得.太.舒.服!!!

 但成個facial只係完成左2/3,仲有1/3未做...呢個時候,我開始懷疑自己其實喺泰國做緊SPA...而唔係喺Phillip Wain做緊facial....

 之後更會敷masks!!!! (已經先做機、後按面、而家更做masks....舒服到暈了!!)

治療師為我敷上3款Mask,分別係包括La Colline再生眼部美化膜Vital Eye Mask、La Colline再生面膜Vital Face Mask 及Modeling Peel Off Mask!


Eye mask 同 face mask有效滋潤、促進細胞充氧及更生功能,能令皮膚進一步回復年輕同埋更有光澤感。


最後用上嘅Modeling Peel Off Mask亦係美白保濕倒模,含抗氧化及保濕因子,有效延緩皮膚老化,及亮白肌膚。



係呢個時候,坦白講,我已經半昏迷了...所以相片不多...
但我硬撐著等治療師幫我完成最後嘅部份,就係兩個按摩!!!!

 分別用(1) 蜂蜜精華按摩肩膊 [10 分鐘] & 


(2) 香氛蠟燭按摩手部 [10 分鐘]!!


按摩肩膊都要用上 La Colline優質蜂蜜 ,連肩膊 肌膚都得到深層滋潤!
貼心咁幫我護理埋平時自己疏忽左嘅部位(平時,肩膊我根本連cream都唔會搽...)

而按摩手部呢,就用上暖嘅香氛蠟燭!燃點中嘅香氛蠟燭會釋放精油,香味幽香之外,比起平時常見嘅用cream按摩,更滋潤、更溫暖呢~
暖蠟亦一點都不辣手!

最後,真的是最後了,治療師再次幫我清潔,搽上La Colline系列嘅護膚品便真正完滿結束了!(而我亦訓死了...)

整整做左差唔多2 hrs嘅facial,做完後,成塊面嘅皮膚明顯見到光澤哂,絕對有叮一聲嘅感覺。




平常因唔夠訓、病左嘅黑氣通通打散哂,皮膚緊緻,充滿彈性同滋養度十分高!黑眼圈同眼袋好似因為訓左成個星期咁唔見左!

最開心係做完塊面真係細左,拉提效果非常不錯。毛孔亦因得到充分滋潤而收細番,紋理亦減淡左少少。

呢一堆都係素顏照~



做完facial,我就直接素顏離開,仲係銅鑼灣食完飯後先回家!
對平日唔化妝唔落樓嘅我,能令我自信滿滿嘅係銅鑼灣周圍行(而係銅鑼灣係最易撞到朋友...),相信只有Phillip Wain Facial了!

如果大家對以上療程有興趣,現在更可以超級震撼價 $588享受 La Colline原肌再生尊貴療程 加送 50分鐘身體按摩 !

登記網址:


Phillip Wain:
尖沙咀金巴利道1-23號美麗華商場11字樓 2377 3888
銅鑼灣恩平道28號利園2期4字樓  2882 7880
太古城中心第4期2字樓  2513 1333
http://www.phillip-wain.com.hk
Facebook: https://www.facebook.com/phillipwainhk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

bluesky_judy@yahoo.com.hk


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




















 






更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...