2013年1月4日 星期五

inSkin法國Aqua Light脫毛療程 – 第3次療程進度文



話說,去年8月時,開始係inSkin進行法國Aqua Light脫毛療程


打既係大脾既位置。

 

之前分享文如下~
地上最強脫毛療程!無理由唔痛喎!



初初諗住要過哂成個冬天,到出年先見到效果,但今次去做療程時,竟有出人意表既效果呢~



今次係我第3次去做脫毛療程,由第2次開始,亦由銅鑼灣會所轉去位於加連威老道既尖沙咀會所。


(之前一直事忙,最後揀左番屋企非常就腳既尖沙咀)



係上次做完療程後8個星期,我終於得閒約到啦~~



尖沙咀會所位置同樣方便就腳 (隔離就係The One ~)

會所環境寬敞、整潔~ 專業感十足!!
 
 

亦設有美容產品專櫃,針劑或skincare products 都有~~

 

會所亦充滿聖誕氣氛啦~

有一棵真聖誕樹係度呢~~

 

好靚、好香~~



唻到尖沙咀會所得一個意外收獲,原來therapist係會跟客人既~

上一次,由超級細心溫柔既Ann媽媽幫我打~

 

好開心今次都係~ (因已經改左兩次booking,我唔敢指定therapist)



去到時,reception同事笑容可掬地提我先去換衫。 

會所有袍提供,不過我差唔多遲到,無換到袍,只換上自備短褲。




更快手遞上一杯暖水,等我抖順條氣^^



換好後,Ann已經在等我了。

 
開始做療程前,先替我做SHAVING。 



Ann 亦細心的問我,打完兩次療程後效果如何、有無不良反應、有無再shave之類。

(佢仲記得我好耐無唻打,好勁!!自己都差d唔記得去打毛了.... = =;)



搽上高效補濕gel後,就開始啦~




做任何光學脫毛療程,都要記住戴超保護雙眼喲~~



 

Aqua Light脫毛療程跟市面上嘅其他療程唔同,有一個差唔多成隻手掌咁大嘅機頭,可以快而準、深而廣咁將強脈衝光打入皮膚。



 

因此,療程時間過得很快!
百無聊賴唯有自拍一下~~




做時,奇怪既事發生啦!就係做Treatment時,



完.全.無.感.覺!!!!




連第一二次做時,有好似俾針篤下篤下嘅感覺都無埋!



Ann解釋,毛髮愈黑愈粗就愈痛。

咁即係我無感覺既解釋係因為毛髮幼身左好多~~~~

呵呵呵呵呵~~ 

十級興奮!!



 (繼而好唔想去日本M字頭果間野,我打左好幾次小腿了....仲會痛....)



打大腿背面時更開心,因為人好攰,打背面正好眠一眠。

結果,擰轉背唔夠5minsAnn就話打完毛,可以起身換衫啦!



因為,好消息係:大腿背面既毛髮已經近乎無哂!!



今次快到 15mins就搞掂!

(第一次同第二次打毛嘅時間都差唔多20mins左右~)



非常非常意外呢!!!!!!!

效果咁快見效!!



原先仲諗住相隔8星期,一定會影響脫毛既效果!

估唔到,今次唻到竟然有大好消息!!!!!



完成療程後,Ann亦提醒我1星期內唔好曬太陽,免得令TREATMENT效果大打折扣。





坦白講,打完第2次,大腿嘅毛生得慢左同幼左好多。



日常搽cream時,如果唔細心望,近乎已見唔到了。





趁冬天,脫毛啦!



想試一試有幾唔痛,而且CLICK 入去呢個LINK,就可以試做一次了!

免費試做「Aqua Light無痛脫毛療程」1次啦~ 可揀underarm OR 上唇 





趁轉季,計劃一下脫毛大計啦!



InSkin醫學光療嫩膚中心

尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大廈3302                       

銅鑼灣 恩平道28號利園2503                                                

查詢電話 : 39809827


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

bluesky_judy@yahoo.com.hk


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





 

更多的平台~ ^^


Yahoo Blog
The Ztyle 
Beauty Life

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...