2012年7月26日 星期四

<為食豬介紹> Soho中東菜 : Sahara Mezz Bar

香港是美食天堂大家絕不懷疑。
在香港,除廣東菜外,大概諗得到嘅都有得食。

中環SOHO 區更係朱迪心見中嘅美食地球村,想品嚐中日意法英美?
順便一數,2隻手都數唔哂

而這一天,朱迪穿過SOHO的大街小巷,享受了一頓美味晚餐,亦擁有了一個HAPPY NIGHT




先利申一下,朱迪係一個偏好重口味嘅人。
亦係一個超級煩嘅揀飲擇食「八婆」!(不得不用「八婆」唻形容自己,我揀飲擇食嘅程度係曾經俾朋友問:究竟你有咩係食嘅呢?....= =)

食物愈濃味愈愛,亦最愛吃辣。

如果你跟我一樣,絕對要看下去。
但如果不喜重口味呢?支持一下吧 :)
這地方也有適合你的:特色Cocktail & Happy Hour

究竟食咩? Sorry,忘了說 : 是中東菜。位於中環SOHO區伊利近街嘅 Sahara Mezz Bar


中東菜大概沒多少人識分辨,說真的,我也不會。

完成整頓晚飯後,最深印象係中東菜將唔同嘅香料運用得宜。
有少少似印度菜,但絕唔係道道咖哩,每道菜運用嘅香料亦有所不同。
大概係每種香料性格有別,所以有的菜帶微辣、有的帶酸、有的偏咸,唔會道道菜一樣味道。

甫坐底,先上餐前小點。
跟我地(以前)KNUTS一樣,先上一碟開胃菜 : 油浸橄欖



我不吃橄欖,唔知好唔好食,但望落去,粒粒飽滿,應該唔錯。

HAPPY NIGHT嘛,點少得酒?

我地幾個女孩子點左唔同嘅飲品,都是Sahara Mezz Barrecommended drinks!

我的是The Sheikh (Shake 同音) [HK$60]



即是菠蘿味的Mojito!!!!
一聽到Mojito已二話不說點了!
新鮮菠蘿汁配上薄荷葉,比起平常愛喝的Mojito 帶甜一點,薄荷葉落少左無咁搶。
一飲愛上,我會為左呢杯飲品而番唻!


朋友點的Arabian Nights(阿拉伯之夜) [HK$60]


蜜桃加上香檳,朋友大讚!相信女孩子們定必喜歡。

另一杯是Sandy Strawberry [HK$65]



新鮮士多啤莉 + RUMon top 加香檳!
酒味稍濃,甜味亦濃。

病倒的朋友點了Fresh Strawberry Smoothie [HK$46]



味道不錯,重點係新鮮打造嘅Smoothie只係$46!!
我開始懷疑老闆寫錯menu....XDDDD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

飲品後,先上冷盤Egyptian Mixed Platter [HK$160]
 
中東天氣熱,冷盤通常作餐前開胃菜
7小碟,分別有:

(朱迪對這個platter 印象深刻,專登影低左menu認名~~ hoho~)

dip platter,當然唔少得鬆軟的PitaBread(中東包)~



平常朱迪多數食白色的,原來PitaBread也有wheat PitaBread!!wheat的較好吃啦~~~ 哈哈~
暖暖 PitaBread,入口軟軟棉棉! 淨食PitaBread已很幸福了~
加上7款唔同嘅小食 / dip, 一口dip 或一口張食,夾住小片PitaBread食,
還未上主菜,都飽了~~ 嘻嘻~~





7碟當中,最愛吃嘅係茄子蓉(zaaluk)[HK$55]!!!
好食到,我地另外再order一碟!!
Size 差唔多係platter的3倍~


先跟大家說一下,我.係.從.來.唔.食.茄.子.的!!
zaaluk絕對無茄子果隻滑滑嘅古怪感覺!(不吃茄子的你會懂的)

食之前仲要無為意,食食下先知係茄子蓉~~~ 嘩哈哈!!

基本上,如果唔話你知係咩,從賣相、造型、氣味、味道,都唔會知係由茄子整嘅。
(初初朱迪以為係南瓜,而南瓜,朱迪都係唔食嘅....
應該用咗好幾隻 (OR好幾十隻 ??) 香料煮,因為香味甚濃。
而且on top 有鮮洋蔥粒,帶微辣~ 
岩哂鍾意濃味嘅我~ ^^


冷盤後,是salad : Haloumi Cheese ! [HK$65]


中間的塊狀東東似不是肉,
其實係煎香左芝士,質地有d似雞肉。
別以為煎芝士會好膩,呢款煎芝士屬於比較乾身那一種,感覺油份唔重。
而且香後都唔會算太過濃或太油膩,易入口。




小貼士:雖然唔濃味,但夾埋salad油膩感再大減!而且加上黑醋橄欖油,胃又再度開了~嘻嘻~


女孩子嘛,食一碟 salad點會夠? 我地再叫多一碟
 
是另一個特色salad - Roasted Fresh Figs  [HK$90]


Figs是什麼? 無花果是也! 
煲湯無花果飲得多,新鮮嘅整salad比較少食。

新鮮無花果加入蜜糖烤焗,配上羊奶芝士同salad~
原來新鮮無花果係非常juice的!!整salad 真係非常不錯,而且其他餐廳比較少見。
這個salad味道夾得很好,甜甜fresh fresh 的。不錯,我地幾個都非常大愛!
好快就清碟了~~ (我地係蝗虫嗎....= =''')


之後,我地終於肯食主菜啦~~ XDDD
(5道菜先係主菜....減肥點會成功呢我........)

主菜是 : 噔.噔.噔.噔:帳篷!!!!! @@



不是啦,內有坤的喲~
Lamb Tagine with Cous Cous [HK$90]

羊柳粒配Cous Cous! 



香料味濃,唔識貨如我會當佢係咖哩。
羊柳粒煮得好淋好入味,亦因為配上香料,騷味唔強。 
基本上唔抗拒羊的朋友都食得入口。
對於無咁騷嘅羊我係食到嘅,所以都食左頗多~ (雖然已經飽到有左3個月一樣....)
 
只於Cous Cous? 其實我都食唔出Cous Cous係咩,又唔似豆、又唔似粉。



上網查下係唻自北非嘅主食,雖然唔知係咩,但口感特別,味道亦不錯

羊柳粒、Cous Cous、汁&蔬菜一齊食,味道MATCH得很!!
有點食咖哩飯嘅感覺~ 哈哈!
濃味醬汁俾Cous Cous吸收哂,入口時唔會過咸。
羊柳粒嫩嫩的,香嫩幼滑。
配埋一齊食,蔬菜再略略減輕濃味,完滿了。


唔怕肥死嘅我地,仲叫埋Sheesh Kebabs [HK$135]



燒雞肉,但雞肉很嫩,唔會有燒雞肉容易出現嘅”鞋”!
而且,燒薯仔也很好吃~醬汁吸哂入薯仔入面。
side dish 都這麼周到,真係好想問下老闆,你真係唔收貴d?

而一直以為kebabsWrap,原來可以淨食架~~
不過淨食都好,我地已經開始鳴金收兵了。
(諗番轉頭,朱迪第一次食Wrap,係喺蘭桂芳食嘅。浦完後嘅早餐~~XDDD)

....最後最後最後,我地嘅然仲叫埋Moroccan Seafood Paella [HK$160] !!!!


這個是「海鮮飯二重奏」(我亂起的XDDDD 人家沒有中文menu~)
有墨魚、蟹肉,再配上紅椒、綠椒、紅辣椒!
辣辣地,而且味道偏咸。

何解朱迪稱之為「二重奏」?
因為上枱時一時,雖然食左成飯濃味食物,理應舌頭已習慣了。
但呢道飯絕對係全晚之最咸!

但店員教路,將碟上提供嘅檸角擠汁,淋上整個飯面後,卻變成了第2個味道。
整體咸度減半,檸檬汁帶出左海鮮獨有嘅甜味。
加上食到尾聲時,實在太飽了,加上檸檬汁,尚算消一消滯。

終於,終於,我地食哂點完嘅菜。
而我地亦係度繼續吹水~
佢嘅cocktail menu 真的不錯喲~
而且,仲有水煙食, 下次唔唻食飯,飲杯野,試下水煙,都係唔錯嘅Happy Hour選擇喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

食完呢一餐後,實在係十級滿足!
除左肚皮上嘅滿足外,還有心情上嘅滿足啦!
Cozy小店,卻有著鬼斧神工嘅中東菜。

而且埋單都係HK$1,000左右,5個人食,每人只係$200左右。
SOHO區唻計,簡直係平到離譜!!

而且環境唔差,係枱與枱之間窄左d,同隔離枱好近下
(雖然朱迪影嘅相好光,原因係較最大光圈,加後期再較光張相先有嘅效果。餐廳光線係柔和嘅~)

絕對值得推介 !!! 與一班朋友唻食個飯、吹下水,真的不錯喲!



今個happy Friday諗唔到食咩?
Sahara Mezz Bar可會是你嘅選擇?

地址 : 蘇豪伊利近街11號地下
電話 : 2291 6060

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

搵路小貼士 : Sahara唔係soho電梯果邊嘅伊利近街,所以唔駛經電梯上。可以經威靈頓街去到嘉咸街,轉右入士丹頓街,屈番去伊利近街頭就到了~

好難去?打的啦~由中環H&M行上去都要15MINS~ ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

西貢食海鮮老地方★通記海鮮野味酒家★

朋友搵到理想工作,我哋決定同佢好好慶祝一番,知佢鍾意食海鮮,梗要入西貢食啦~~ 喺西貢食海鮮,我哋嘅老地方就係 通記海鮮野味酒家 ,每次嚟都心滿意足咁離開~~ 我哋有個小習慣,會先飲湯。 今日嘅湯係 螺頭粉葛煲豬展 清潤 下火,飲完喉嚨舒服哂。真材實料,大...