2012年7月5日 星期四

自家按摩,爽歪歪喲~


夏天一到,好多時番工都想one piece+ High heel 就搞掂。



奈何,著得高跟鞋多又坐得多,下身肥胖同水腫愈唻愈嚴重。
唯有日日著legging 遮住肥美小腿~

番工時除左間唔時起身行下之外,朱迪近期最常做既,就係自行按摩。

而為左加快修身既速度,最近,朱迪係按摩既時候用左


ELANCYL Cellu Slim 7 日3D塑身纖體精華

「Cellu Slim 7 日3D塑身纖體精華」係由法國No.1纖體專家ELANCYL (伊蘭)推出,特別適合迎接夏日。因為品牌標榜只係7日,就可以睇到”度得到既速瘦效果”!



點解會咁快見效呢?

產品含有獨有專利雙效協同配方: Cecropia 亞馬遜樹皮 & Caffeine咖啡因。
呢個配方可以幫體內既天然酵素分解脂肪細胞入面最頑固既脂肪組織,再經血管傳送離開。亦令脂肪細胞面積有效縮細,防止脂肪積聚。




而且Elancyl旗下既產品均採用以尖端既科技結合天然活性成分(包括:花椒油素、常春滕、根皮苷等),研製出安全有效既纖體瘦身產品,護膚之餘更可帶唻及纖體效果。一舉兩得。


而且每日只需要搽一次,就有效KEEP到成日啦~

品牌建議每朝順時針打圈方式按到完全吸收為止。

但朱迪早上已經打哂仗咁出門口,嘆唔到按摩時光。

取以代之,朱迪會係沖完涼後,個身仲熱熱地既時候幫自己做個迷你按摩。

而朱迪主要針對小腿,一唻要瘦腳按走水腫、二唻按走著左成日高跟鞋既酸軟。

先泵3下Cellu Slim,順時針搽一次係小腿度

Cellu Slim質地以body產品唻計算得上清爽,而且唔會痴笠笠。



隨著人手輕推已輕好快吸收哂

之後,朱迪會落重份量,用自家按法再按。

基本上朱迪的自家按法唔算特別,不過對朱迪既水腫腳就幾work~

泵4-5下Cellu Slim,係手上搽勻,然後
由.腳.眼.開.始.運.用.指.力.大.力.按.上.膝.頭



當然,朱迪氣虛唔算好大力既,但都會係好明顯咁按壓到小腿後面既肌肉

然後,由.膝.頭.開.始.以.拇.指.大.力.向.下.推

 

如是者,每隻腳做最少來回5次就ok了~

平時按完後,會感到d筋鬆左,肌肉軟番少少。

而加上Cellu Slim唻按後,除左d筋鬆左之外,仲會感到對腳慶慶地。

呢個時候,去吹頭然後上床訓,就會感到對腳暖笠笠,就算而家夜晚開住冷氣,都唔會因為腳凍而訓得唔好。

除左按小腿之外,更可以用係其他想修身既部位,eg大腿、pat pat同手臂位置
順時針打圈按摩至完全吸收就ok了~

手臂位置亦可以向上推按~

 由開始用直到而家已經10日啦~
小腿皮膚“令”左之外,肌肉亦都無咁硬,退水腫情況亦比平時單用body cream快好多喲~
而成效真係度得到呀~
用左10日,小腿瘦左0.5cm

(原諒我唔夠膽出尺寸圖....太得人驚了......嗚嗚)


每晚來一次自家按摩,爽歪歪喲~



獨家總代理: Supergo Company Ltd
查詢:2525 7311

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...