2012年7月24日 星期二

波點、黑點、斑點? 咁多點,淨係要波點得唔得?


近年,朱迪開始迷上了波點~

雖然大愛,但因為覺得 波點 = Cute = 唔襯我男人婆嘅性格,所以一直努力控制波點東東嘅數量。

暫時手上嘅波點東東包括返工袋、環保袋、phone case  & 呢2支淘番唻嘅靚靚皇冠波點筆~


 仲有2支好靚而又擦得甩嘅dot柄筆~



 呢2支筆美觀之餘仲非常好用喲,對於成日執筆寫錯字嘅我,一寫錯,擦走佢就ok~~


而呢一,令我不其然想,如果面上嘅斑點或印能一擦就甩就好了~

當然,去印係需要時間同心機嘅!

朱迪平常去印嘅做法係勤d做磨紗然後敷美白 / 保濕mask
而呢個做法係全面性嘅,最適合我呢d懶人用。

最近,朱迪亦嘗試以去印產品加強針對性
(因為人老了,新陳代謝好...............,平常用嘅方法已經無咁快見效了~)

這個就係朱迪最近用嘅針對性去印產品



Proactiv新產品 : Proactiv去印乳液 Dark Sport Corrector


之前朱迪用過Proactiv嘅產品,對Proactiv亦很有信心。

分別係Refining Mask & Proactiv Deep Cleansing Wash


,除左大眾一向熟悉(但唔想同佢咁熟嘅)暗瘡印外,仲有隨住年紀增長而出現嘅年齡色斑。
最得人驚嘅係,呢d年齡色斑如果唔理佢,可以幾.年.都.唔.退!!
形成嚴重色素斑點,膚色變得灰沉暗啞。(相信心情亦會變得灰暗非常...
Proactiv嘅呢支新出品,可以有效去除暗瘡印同色素沉澱,更可以改善膚色唔均勻問題。

Proactiv去印乳液貫切簡約風,紙盒&牙膏裝packing



乳液質地輕身、易推開,通常點幾下就吸哂了。


輕按樽身已擠出一滴份量,而朱迪用呢一滴作重點出擊。


而份量亦非常「見駛」,一支有成30ml 嘅份量!!


除左好似朱迪咁,用唻針對性改善色斑問題,亦可以當lotion搽全面用。

為左試虔效果,朱迪曾試過夜晚全面用。訓醒覺得油都出少左d~

不過如果跟朱迪一樣針對性咁用嘅話,唔知每日用一滴,一年後用唔用得哂呢? ;)



不過朱迪除左面上暗瘡印外,陳年舊印、鼻翼位較易整損而留有紅印嘅地方亦一拼用上。


薄薄一層,推開就ok了~~

不過唔知係咪朱迪太乾,用嘅時候會有少少拮拮刺刺嘅感覺。
但就唔會引起敏感。

而用法就係夜晚last step用,用後直接上床訓都無問題,因為好快就被皮膚吸收了~
(因為入面有吸光嘅維他命C

用左大約7日度,印就淡左咁多啦。



以朱迪新陳代謝率咁低又零運動嘅人唻講,效果不錯喲~


有興趣嘅美眉就去屈臣氏選購啦~


Proactiv website: www.proactiv.hk


多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...