2012年7月25日 星期三

全身美白。你,肯定是全”身”嗎?

自古有云「一白遮三醜」

有理由相信除左減肥係女孩子一生嘅職業之外,追求白晢嘅肌膚相信亦係大部分女孩子嘅次要任務。

而坊間亦有各式各樣美白產品供諸君選擇,然而,可見人嘅部位需要美白,那不見人嘅就不需要嗎?

有見及此,一直對女孩子呵護備至嘅Lactacyd最近推出了Lactacyd White Intimate,好讓女孩子達到全身美白嘅效果!



早前朱迪出席了Lactacyd White Intimate嘅產品發佈會



活動上除左介紹新產品外,亦邀請了星級形象設計師 Celia Wong (佢係時裝店DaDa創辦人,曾任Kelly & 謝安琪等形象設計) 出席,分享夏日襯衫秘訣。





Celia貼身褲依然係今年主流,但顏色上就唔再係黑或pattern,而係今年大熱sharp color 或螢光色!! 而愈貼腳愈好!

Celia分享後,大會亦舉行了簡單而隆重切蛋糕儀式,慶祝Lactacyd White Intimate係香港發佈呢~




呢個精心訂造嘅美美嘅tailor-made 3D cake好靚喲!!! 仲要以全新嘅Lactacyd White Intimate為造型呢~


而每一位出席嘅blogger都收到一個cupcake一齊同Lactacyd慶祝呢~





又是另一個朱迪唔捨得食嘅cupcake~



Lactacyd White Intimate係主打美打效果,大會更特別安排了醫學儀器,等大家可以度一下自己皮膚嘅美白度呢~


測試之下:
朱迪手臂嘅美白度是17
而最常摩擦到嘅手臂內側是23

估唔到結果係normal range之內!! (因為朱迪成日托頭)
睇唻要將用開嘅body scrub 介紹一下了~~ ^^

回家後,朱迪亦急不及待試呢支全港首具美白功效嘅女性潔膚液!!



分享前,先要講下點解連私密處都需要美白。

皮膚科醫生指出,紫外線、外力嘅摩擦、荷爾蒙影響,都會刺激皮膚底層產生黑色素。

而愛穿貼身褲&leggings嘅女孩子們要留意喲!
著得太貼嘅貼身褲,因貼身褲同身體嘅摩擦、流汗、荷爾蒙分泌等因素,都有機會令私密處跟bikini位變得膚色不均喲!

而用係如此重要部位嘅pdt,更要留意成份。

Lactacyd White Intimate加入左唻自大自然嘅美白精華 – Algowhite 精華&Actipone-B精華。

除可亮白皮膚外,更可加速去角質層,加速美白。

有天然成份,就唔擔心喲!!

而且朱迪亦是Lactacyd嘅小粉絲(雖然只係特別日子先用~)
每次使用後都會有更舒服嘅感覺。

而新產品嘅氣味非常討好~ (朱迪對花嘅味道有腦殘,估計香味係唻自水仙花嘅清幽~)



將新產品倒係手掌心(大約HK$5 SIZE),加清水搓至起泡,然後跟平常沖涼一樣清潔、沖洗乾淨後就OK



而且性質非常溫和,用後比平常用嘅配方挺清爽一點~
品牌表示使用4星期更可美白特別部份、bikini位甚至腋下。

咁樣,以後去沙灘唔駛再擔心bikini位唔夠好睇了~

(但事實上朱迪今年無去過沙灘呢.... = = ''')

(為左逼迫自己減肥,我決定post那些年的瘦爆身形刺激自己!!!!)
(不喜勿插 ^^)



Btw, 如果平常經常著貼身褲嘅你,別忘了美白好拍檔喲~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

活動結束後,不忘跟大美人,亦係Lactacyd 2012亞洲區代言人劉心悠小姐....嘅紙牌合照啦~~~


企係劉心悠小姐隔離,我同非洲黑人無分別...... 心灰...
...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 btw, Lactacyd 有很多唔同pdt,有時間可以去睇下,仲有一款適合自己的~ ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...