2012年7月9日 星期一

麥嘜? Q嘜先真~

近期7-11 大熱嘅麥嘜唔知大家抽唔抽到心頭好呢? 
朱迪抽唔到想要嘅麥嘜 & 麥兜,唯有將抽到嘅轉送朋友。


MADE IN HK 嘅幽默可愛麥嘜大家都熟悉,唔知大家有無聽過同樣MADE IN HK Q嘜呢?

對於Q嘜,朱迪初初淨係識午餐肉同埋豆鼓鯉魚JA~~ HAHAHA 
(我認我為食& 無知... 嘻嘻嘻嘻~

6月尾,今年第一個8號風掛起前,朱迪唻到鑽石山荷李活廣場出席左香港優質標誌局舉辦嘅2012 Q嘜准用證頒發典禮」&2012 Q嘜優質生活嘉年華」

 

先知道,Q嘜除左代表午餐肉同埋豆鼓鯉魚之外,原來仲係一個品質標準!!!令企業透過信心認證去加強產品&服務嘅形象,吸引更多客戶。 

今年Q嘜活動更係首次以嘉年華形成係29/6 - 1/7 一連三日係鑽石山荷李活廣場舉行,令更多市民可以參與其中。


當日活動上更邀請了香港工業總會主席 鍾志平博士 擔任主禮嘉賓並致辭(左)
其他嘉賓包括 : 香港優質標誌局主席 丁煒章先生 致辭(中) &香港檢測和認證局主席 程伯中教授 致辭(右)  及 創新科技署副署長 黃宗殷先生 。


頒發典禮上,大會頒發了准用證Q嘜計劃公司


 & 紀念品予贊助機構 及 支持機構


 而擔任「Q嘜優質生活大使」嘅鍾舒漫同埋許廷鏗亦出席活動獻唱

  

之後並以Q嘜優質生活大使」嘅身份同一眾主禮嘉賓舉行「2012 Q嘜優質生活嘉年華」開幕儀式。 


2次現場聽許廷鏗唱live,唱功ok~ 不過佢嘅fans 真係好誇呀!!!!!  

 
一次比一次誇!!! 只能夠講 : 年輕孩子真有活力~ 我呢d老人家唔明佢地~
 

而頒發典禮後,是次活動嘅美女公關更帶我地參觀呢,率先試玩遊戲同埋參觀嘉年華~
嘉年華入面當然唔少得獲Q嘜認證嘅一眾知名熟悉品牌啦~

包括金至尊珠寶、雅芳婷、富臨集團、洋紫荊維港遊、油麻地旅遊、中華煤氣、遠航九江、建樂士、萬福珠寶及香港永明金融~



而原來,朱迪一路以為Q嘜得一款。但而家已經develop3個基制呢~
分別有:
Q : 香港Q嘜優質產品計劃
Q : 香港Q嘜優質服務計劃
Q :香港Q嘜環保管理計劃

 
紅金綠Q嘜分別協助企業提升產品、服務同埋環保方面嘅質量標準。
想知道更多,可以去website 度睇下喲~

而行完銷售攤位後,梗係唔少得去遊戲攤位度玩下啦
2遊戲攤位睇落易玩但要贏禮物都有少少難度喲~


「Q嘜樂繽Fun」 (同掉彩虹玩法差唔多). 要中禮物需要眼界同埋 運氣啦~~ haha




Q嘜智骰揀杷對反而易中獎喲~~ 呵呵


大會更備有精美小食及飲品呢,活動後我地一眾bloggers邊吹水邊醫肚喲~



今次香港優質標誌局特意將2012 Q嘜准用證頒發典禮」移師至大型商場 & 首次以嘉年華形式舉行,目的係希望以輕鬆手法令更多人認識Q嘜之餘,亦希望透過公開活動增加透明度、提供一個既安心購買優質產品 & 服務既平台。亦希望能夠推動業界提升產品品質及服務質素。

 

 

如果想可到以下網址瀏覽更多有關Q嘜 & 申請資料喲~~

如果今年miss 左嘉年華呢?
唔緊要,登入佢地嘅 facebook 收最update 嘅風啦~ 

明年再見啦!!!

 

活動後我地一眾blogger 亦同左許廷鏗合照呢~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...