2012年6月7日 星期四

超貼心及細心嘅facial,1星嘅價錢,5星嘅回報,全力打造水潤亮白肌!!

進入夏天,一向膚色偏黑嘅朱迪更加努力研究美白productstreatment


而近期用左Burts Bees Daisy White嘅亮白toner更慢慢令皮膚減黃加白。
見有d效果(因為以前就算用美白產品都白得好慢...),就立心加快美白速度,向facial埋手。

5月底朱迪試做左一個非常貼心、舒服、效果又long lasting嘅美白保濕facial

而呢個facial更可以幫到朱迪解決唔同嘅皮膚問題,包括:
1.      缺水皮膚
2.      幼紋及缺水紋
3.      暗啞肌      
更有效更生細胞、緊緻皮膚及減淡黑眼圈!

佢就係Beauty Glow Transvital Brightening Facial (Transvital水潤亮膚療程)

(Beauty GlowPhillip Wain集團成員之一。)

之前係佢地Beauty Glow買咗超保濕product (詳情請按此),打上hotline問有無美白或保濕facialCS小姐建議我做最新推出嘅Transvital Brightening Facial
  
細心嘅服務由打去CS開始。朱迪喪問問題,而CS小姐亦一一解答


facial 當日朱迪去到Beauty Glow尖沙咀嘅分店(係The One 側邊,樓下有間好大嘅莎莎同豐澤)google 一下先搵到


簡單登記後,工作人員先帶我行club tour
Beauty Glow除左有facial,仲有瘦身treatmentmassage、更有nail art dance class!!估唔到有咁多services~


入到休息區,竟然仲見成幅牆咁多嘅護膚品。




大部份係歐洲嘅靚牌子,有La Colline, Suisse program仲有Transvital (我做嘅facial就係用呢個牌子)


而且休息區入面更有健康小食供應、咖啡、茶、生果免費供應!!!


仲有焗爐(!!!)可以叮多士,最貼心係姐姐會主動幫我叮麵包及野飲!!


佢地嘅飲品更係日日唔同款嘅自家煲健康飲品!!!
而今日嘅健康飲品係雪耳茶,仲列明功效架,勁sweet~

玩左一陣,hea左一下, 朱迪終於肯去換衫。

而之前CS小姐話咩都唔駛帶,人到就OK了果然無錯! 因為changing room嘅設計非常非常貼心。

枱面上嘅護膚品係Suisse Program!!!!



而且更備有化妝品、頭髮用品、梳、風筒、棉花棒、cotton pad!! 猶如自己屋企toilet一樣~
(可惜我屋企無Suisse Program.....)

換完衫正當朱迪迷惘緊去邊度等治療師時,治療師已喺changing room門口等候,確認我係邊位後就接左我入房。

而入到房後,又係另一細心位。
每間獨立房間都有洗水盤同充足嘅空間可以擺treatment用品同儀器,咁治療師就唔駛行出行入拎野、搬機咁擾人。


治療師亦細心替我蓋好被子,詢問冷氣溫度及光線okok,之後先開始做treatment

Transvital Brightening Facial9product都係用番Transvital嘅出品。
成個facial更用上2支精2個面膜唻做


先做基本野,落妝、清面、針清修眉等等。
但反而呢part更顯得出佢地嘅貼心&細心服務。

因為: 
1) 落妝嘅時候治療師勁有心機。我只係淡妝上去,都落左15mins。包括用Transvital cleansing milk、深層清潔同磨紗幫我潔淨全面。



2) 見我條eyeline畫得好貼睫毛,更慢慢地用棉花棒清潔!! 


3) 手勢同力度非常輕柔(已經好想訓)


(見到product上面有label?果個label係開封日期,俾客人知道每支product有幾新鮮。而開封後一年內要用完。非常細心周到!
 
落完妝感到皮膚非常乾淨,而且好柔軟。

之後針清時我表明之前做針清會出現一針就紅嘅情況,如發現太腫,唔針都無所謂。
蒸面嘅時候,治療師更不斷較角度&較遠d部機,等我蒸耐少少令毛孔盡量擴張。

針清時唔算痛,有d位就算好難推,治療師會用細鉗鉗出唻,免得傷皮膚。
而因為佢嘅細心,唔夾硬擠出粉刺,朱迪嘅紅腫無平時咁嚴重。


開場白開咁耐,終於入戲肉啦~

治療師先用第一支精華搽勻全面。
呢支係德國嘅”Bio Whitening Serum” (嫩白淡斑保濕精華),啪蓋就用得,十分新鮮。

 
”Bio Whitening Serum”蘊含
1) 桑樹精華 : 抑制酪胺酸酶的活性,減少黑色素嘅形成
2) 虎耳草 : 有效淡化黑色素
3) 黃岑及葡萄精華 :令肌膚達致高效抗氧化,均勻膚色。

”Bio Whitening Serum”配以新一代無針注滲技術將精華打入皮膚嘅細胞底層。



呢部機嘅機頭嘅滾動珠珠可同時發放多極RF,將精華注入細胞底層。

而因為多極發放RF嘅關係,皮膚吸收精華嘅滲透率更高達99%
治療師KEEP住溫柔地導入“Bio-whitening serum”(更覺得有拉提效果呢)
15mins後,皮膚嘅紅腫已經消左一半啦~ (就係下面張指壓相喲~)



而做完無針注滲導入後,去到朱迪覺得最舒服嘅session
面上做指壓同人手推面部淋巴!! 
指壓唔係用普通按摩膏,而係用Transvital Extreme Light Vital – Extreme Lightening Serum

 
Serum有效改善肌膚嘅瑕疵、去除暗啞、淡化班點。

細問之下,原來得呢個Transvital facial有指壓同人手推面部淋巴,其他facial肩、頸、手按摩(竟然用只有呢個字,出面最多有肩頸按摩,做埋雙手按摩都係第一次聽!)

按摩手法係統一嘅,因此每位治療師入職時都要training
(竟然連治療師都要有統一手勢,坦白講,朱迪開始覺得Beauty Glow 細心到有d似媽媽咁..... dXDDD

治療師手勢非常輕柔舒服,慢慢將質地輕身嘅serum按哂入皮膚。(朱迪已zz...

指壓後轉用咗另一支Transvital Extraordinary Hydrating Cream 人手推面部淋巴。


呢樽cream 係專針對乾性缺水肌,蘊含豐富保濕同細胞更生抗衰老成份。而且,透過按壓手法,更可以做到去水腫嘅效果。(無影到相因為已經訓著左lu.....嘻嘻)

Massage後仲未完終於到戲肉啦!
就係最強嘅美白保濕程序!

1) 先搽Transvital Hydro Intensive mask


呢個Mask蘊含胺基酸可即時修補受損嘅肌膚牛油果油精華回復肌膚彈性、緊緻及提升柔軟度。


2) 之後再用含皇牌美白成份Vitamin C嘅「Vitamin C Soft Mask」開成倒模mask敷面
Beauty Glow 亦規定要用室溫嘅蒸餾水唻開模粉!
竟然連水都咁講究 @@

 
而治療師亦會逐part慢慢上mask,唔會貪快而倒上塊面後先推開。

(朱迪好耐之前遇過咁嘅情況,流到去耳仔到....


mask時,治療師更會同時幫我做肩、頸同雙手嘅按摩!


有別於其他美容中心,竟然有雙手按摩!!!! 仲要勁舒服,最岩我呢d日日玩電話唔停嘅人可以放鬆下雙手嘅肌肉。而按緊嘅時候朱迪再度zz...

按完治療師會離開房間等我繼續訓,但亦貼心咁細聲同我講放左個平安鐘係枕頭。



而最後,起模過水做番所有basic steps 護膚,就完成左成個facial!!

而呢個試做facial,足足做左90mins!!!
超級嘆、超級舒服!!絕對值回試做價!!!
(做完照,個頭亂哂好樣衰...)


而且做完後番到屋企,皮膚嘅狀態係非常好。

而第2日起身,就更加睇得出皮膚白左同埋毛孔細緻左,而上妝時更係勁快、勁貼。


而呢個facial 效果亦唔會係一日鮮,朱迪細心留意過,只要做好防曬,大約可以last 4—5!!!

有興趣嘅美眉,快d試下啦~


以上有關產品嘅資料,朱迪喺呢度搵到,然後自行翻譯,有錯漏唔好見怪~^^


而朱迪之後亦問左相關同事可唔可以將呢個試做價推介俾其他朋友,同事俾左條link方便大家登記

試做價 : HK$198 Transvital Brightening Facial

有興趣嘅美眉,就click入呢度登記啦~ 或者打去呢度搵CS小姐啦~

http://hkcosme.com/phillipwain/cv1ND9m20/
查詢電話 : 3980 9838

而家做緊promotion登記試做Transvital Brightening Facial仲會加送一個保濕骨膠原眼膜!!!! 


(而家like佢個fb, 試做treatment 時仲送頸膜呀~ 有理無理like 埋先~~ 嘻嘻)


銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37 (2970-2188)
尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大厦3301 (2301 3288)



多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...