2012年6月13日 星期三

白雪公主的誘惑


格林童話裡嘅白雪公主,因咬了一口毒蘋果而進入假死狀態,但亦keep到美貌。


(photo source : internet)

誰不想擁有白雪公主嘅美貌?
但誰又會想有白雪公主嘅遭遇?
不會有人想以死換幸福吧?

想擁有如白雪公主嘅美肌,市面上有千百種產品幫到手。

而最近,朱迪用緊呢個清新新品



Packing非常sharp彩豐行蘋果幹細胞活膚精華

精華採用天然成份嘅蘋果幹細胞,有效保護人類嘅幹細胞,滋養同時刺激細胞,保護肌膚免受紫外線嘅傷害。配合紅莓、藏紅景天等多種植物精華及綠茶精華具高效抗氧化作用,能減淡皺紋同幼紋,抑制黑色素形成、淡化色斑之餘亦可改善暗啞膚色。另加入透明質酸,提供長效保濕,令肌膚更顯水潤、富彈性。



有別於彩豐行一貫嘅簡約包裝,收到這支精華嘅時候,我以為收到了核彈或者火箭 ;)

 

(朱迪係彩豐行既小fans。之前亦出過篇敗家文,可惜仲未有時間寫試後感.... = =。有興趣睇下朱迪之前敗過咩請按此)

有鐵罐裝著,而且入面有防撞海錦包住,非常細心及華麗 (相對其他彩豐行簡約包裝來說 :) [佢平時d包裝好少咁強勢,收到時真係好surprise~]


 一支有60ml,精華唻講好似大支左d? 其實相比彩豐行其他精華,佢算中size (朱迪大愛嘅彩豐行透明質酸原液有成100ml,一支用勁耐都用唔哂...要一次用上4-5泵,喪用的~~ haha)


 
精華質地非常輕身水潤,滴上手稍微郁一下就向下流了。


味道討好,不過總覺得同洗頭水嘅味道一樣。

第一晚用,朱迪取了平常用精華嘅份量 –  3泵。


結果,適得其反,敏感了(無紅腫,不過痕痕地) [之後為做testing只洗走左一邊面嘅精華。而用左精華呢半邊面無搽cream]
第二朝,皮膚無大問題。好,放心了。

(小插曲:朋友問我第一晚用就敏感,點解唔停用。原因係朱迪以前用開彩豐行嘅pdt(透明質酸原液 & 12杯水滋潤啫喱),都相安無事。出於用過無問題,所以繼續用~嘻嘻)

第二晚再用,朱迪取了2泵。
都係敏感(依然無紅腫、依然痕痕地,但痕癢感減輕) [testing繼續]
第三朝,都係無大問題。放心了。

第三晚,朱迪取了1泵。
終於,搵到適合自己嘅份量,無事~~ 無紅腫,亦唔再痕!!
呵呵呵~~ 睇下用到第3日嘅成果
睇下test result~



幾晚連續用嘅半邊面,毛孔收細左。膚色好左少少,暗啞有改善。

而由第4朝開始,就每日早晚用,每次一泵。而之後亦無再出現敏感了。

雖然只用一泵,但延展性很高,非常好推。一泵已經夠推哂全面。
輕手推哂全面後已經吸哂入皮膚~
之後每朝&每晚各一滴,就做到抗氧化&保濕,非常easy~



而用上一星期後亦發現,上妝情況有改善,粉底貼左。亦有一點點亮白感。
亦唔會有乾乾嘅感覺。自我感覺良好喲~


(呢張相用SIII 前拍鏡係Lift入面拍嘅,皮膚效果show 唔到添 >< )

證明左,凡事亦要適可而止,就會達到更佳效果!

Btw, 之前朱迪用彩豐行透明質酸原液時,keep住搽上頸用1/3支後,會見到頸紋減左。蘋果幹細胞活膚精華亦加入透明質酸,希望有同一成果~ ;)


而除左精華外,朱迪亦試左另一新品 



玫瑰幹細胞Q10修護面膜
面膜係仿如人造皮膚嘅3D纖維面膜,富涵高貴奢華嘅玫瑰幹細胞Q10精華。而3D纖維面膜能引導40ml精華源源進入肌膚底層,牽動皮膚幹細胞之活力,幫助改善皮膚嘅屏障功能,擺脫皮膚應對氣候變化之問題。
精華亦重點對抗衰老,減淡頑固幼紋及皺紋、煥發肌膚自我更生能力。
肌膚含水量更瞬間提昇6000倍。


主要成份:
玫瑰幹細胞、輔酶Q10、透明質酸、金縷梅精華液、蘆薈精華

一塊mask 40ml,拎上手亦頗重手。
打開包裝後亦見到袋內仲有好多精華。
拎塊mask出唻時亦有少少滴水感覺。


由於係纖維面膜嘅關係,呢個mask3層,要撕走外面2層保護膜先用得。
第一層輕鬆撕走。

之後上面時卻有少少論盡,所以唯有亂放上面,撕走保護膜再慢慢推平塊mask



上面後貼面度幾好,cutting 亦比其他用過嘅mask好。


(不過對朱迪唻講都係細左d,額頭同鼻位都唔夠。無辦法,朱迪面大...嗚嗚...)

而精華係非常非常多,連保護膜同袋入面都仲有好多。


 (掌心上係袋入面嘅精華,多到呢@@)

所以係敷mask期間,朱迪就拎起保護膜搽埋上頸,亦都搽埋腳。(不過唔夠搽埋手 ^=^)


15mins後,雖然感覺mask仲有精華,但都聽話地拎走塊mask
然後再慢慢按摩全面。當面上精華按哂入皮膚後,朱迪無立即洗走,反而等佢留係面上多10mins。之後再用toner 輕輕抹走,再搽輕身嘅lotionok了。

用完感覺皮膚很水潤同埋滑左!!! 



肌膚含水量覺得有提升到,但減淡頑固幼紋同皺紋相信要用多幾次先睇到明顯效果~ ^^


想知多d有關彩豐行既product 可以去website 訂,btw,上網訂會有多d野送呢~ (去門市買野都會有sample 送的~)


多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...