2012年6月29日 星期五

無痛整甲!整甲不留”恨”

多年前,係gel 甲盛行嘅時候,朱迪曾經做過gel 甲。
每次見到各式nail art都好興奮。
但係,要卸甲嘅時候就非常痛苦。
因為.要.磨.甲!

卸左幾次、磨左幾次後,d甲傷哂,亦變得好薄,之後無論用幾多vitamin E nail conditioner 都救唔番。


自此,朱迪亦發棄整甲了。只係平常塗下指甲油就算~

多年後,soak off gel出現時,朱迪又心郁了,卻未行動,因為soak off gel唔能夠做延長。

而當朱迪見到UBeauty美甲活動 - ”Bio Sculpture Gel全套免磨啫喱手甲!!而且仲有延長甲服務!! 立即apply~ (更有幸被抽中呢~ ^^)

早前朱迪去TST iSquare ALQVIMIA 整甲!



ALQVIMIA係咩品牌?有去過iSquare嘅美眉一定有印象,店面很華麗呀!
而且係唻自西班牙嘅多元化香薰護膚品牌,除了面部產品外,也有身體產品、孕婦產品、心靈產品等多種著名產品。

最近亦引入左係日本超人氣、暫時香港得佢地有嘅Bio Sculpture Gel

Bio Sculpture Gel係日本近期超人氣嘅nail art!榮獲日本 Stylish Nail Adward - No. 1 最佳 Soak-off gel Color gel 五連冠獎項

而今日朱迪做嘅花紋係雲石手繪劃花” 


(Bio Sculpture Gel係造型上係超超超多架~ 櫥窗display左好多唔同嘅特色甲款呀~~)
 



Bio Sculpture Gel屬於Soak off gel,朱迪覺得佢更係傳統hard gelsoak off gel 嘅混合體,因為:
1)    soak off gel一樣可做延長
2)    造甲、拆甲時均不需打磨
3)    造型上亦跟hard gel一樣靈活多變

而整Bio Sculpture Gel需要用上以下6gel :


- Clear Gel – base gel,塗係真甲上面作保護之用
- Sealer Gel – 都係base gel,但保護性較強,適合較脆弱嘅真甲
- Sculpting Gel – 主要用途係延長指甲

- Bio Sculpture Gel – 主角喲~千變萬化嘅圖案就由佢地而唻喲

- S-Gel – 面油,加厚用可改善甲形
UV Gel Coat - 面油,但較為shinny


因朱迪係素甲上去,所以甲師先替我做基本護理 : 磨走、修剪、推走甲邊死皮,同清潔甲面上嘅水&油,令到Bio Sculpture Gel更容易係甲面上,更穩陣。
再用指甲鉗修好甲形。

揀好甲嘅底色,就可以開始做gel~

但揀色亦令到朱迪好頭痛!因為有一系列嘅雲石紋sample 俾我揀。



雲石紋係清雅嘅圖案,撞Sharp 色夠特別,仲岩哂夏天。
但柔和色就襯到深色番工衫。
結果,朱迪揀了最柔和、同易襯深色衫嘅柔和嘅Jodi Rose color!
而雲石紋就靠French White~


因朱迪嘅拇指甲已斷,所以先做延長。

先塗上Sealer Gel底油 (因朱迪嘅甲非常非常薄要保護... = =)

再貼貼紙用Sculpting Gelextend&S-Gel加厚指甲。
因朱迪嘅拇指細個夾過,有一個好深嘅凹陷位。




甲師為追求平衡感,幫我加厚左少少。


睇下,extend &加厚左嘅拇指好靚喲~


見到真甲邊嘅弧位很怪嗎?
(因為朱迪嘅斷甲斷得非常怪,朱迪胡亂剪之餘亦剪得非常貼,結果甲師貼貼紙都用左差唔多10mins,但甲師非常細心喲~反覆同我隻怪手指就位)


做好extend後,之後就做其他指甲啦~

同樣地用Sealer Gel底油
之後用Bio Sculpture Gel – Jodi Rose為指甲上色~(總共塗2)
然後用Bio Sculpture Gel – French White劃上雲石花!
 
(Bio Sculpture Gel亦有另一個好處喲~ 放手指去照燈時,Gel嘅收縮時間好短,而且唔會好似hard gel 咁熱、好似親手指咁~)

最後加上UV Gel Coat (較為shinny嘅面油) 就完成啦~

其實整個Bio Sculpture Gel過程真係好快,係extend嘅時間最~~~~
做其他9隻手指只係做左40mins,但extend &加厚我隻怪拇指已用左20mins (仲有修護時間)
(幸好唔駛10隻都extend,如果唔係朱迪一定會發呆了~)

最後,替每隻手指塗上滋潤甲邊嘅油就完成啦~~



朱迪做嘅呢款係自然柔和扮溫柔款~




雖然唔太襯平時好少carry 粉色系嘅我,但我大愛呢~




而身邊嘅朋友每一個都大讚喲!!
(而最最最憎我整指甲嘅男友都滿意~可見款式係自然唔浮誇喲~)

但係,每一個朋友見到都問同一個問題:整左好耐呀? D甲長得咁快嘅?
因為 : 甲師留甲邊位留得太多了… (甲師話做Bio Sculpture Gel唔可以太貼…)
結果出現,整左好耐嘅錯覺...



不過,整體上朱迪很滿意啦~

這次做 Bio Sculpture Gel令我對gel甲大大改觀喲~ (雖然不能貼邊令到甲不完美~)
唔駛再磨薄我d甲、又可以做extend、甲色又靚喲!!!
而且雲石紋很特別呢~ (朱迪偷左師,下次可以自己劃了~~ ^^)
朱迪大大推薦Jodi Rose!!!! 皮膚偏黑嘅我都carry到喲!!!


有興趣試 Bio Sculpture Gel 嘅美眉去ALQVIMIA預約啦~

小插曲:
做完甲後朱迪見到呢部儀器,貪玩咁試玩左。
佢其實係「陰陽測試儀」。
香薰治療師會以「陰陽測試儀」測試身體陰陽狀況以搵出當日客人身體之陰陽狀況,從以決定用陰 or 陽嘅香薰油。

可惜,朱迪太緊張啦,最後test唔到呢~
唯有下次去揀香薰油時再試下啦~


多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...