2012年6月19日 星期二

分享一點點洗面小心得


洗面這個程序,絕對是非常簡單但亦最需要考究嘅。相信每一位美眉都知道點樣洗自己塊面先最乾淨舒服。
所以朱迪亦唔係度班門弄斧了。



但有一點點小心得,係朱迪經過長年嘅洗面戰鬥史再反覆試驗試出來嘅。
如果大家有唔同嘅心得,亦歡迎大家happy sharing ~ ^^

同一支洗面用品不能四季通用喲~
 


春天:最易過敏嘅季節。選擇溫和、低敏嘅Cleansing milk 最好。
夏天:香港又熱又濕又焗,要選擇清爽兼有控油效果嘅Gel foam
秋天:開始轉涼,係時候加強保濕,朱迪都係揀foam                  
冬天:天氣乾燥,除左加強保濕外,可以試下用cream狀嘅洗面。
朱迪用過一個估佢唔到嘅pdt,就係「俄羅納英藥用雪花膏加水」!係喪甩皮日子呢個方法救左我好多次!

乾性敏感肌唔應該用泡沫洗面?

朱迪嘅示範係:唔係。
而家好多泡沫洗面產品已經加入左保濕成份同埋泡泡好細豐富,清潔毛孔之餘,亦減輕對肌膚嘅刺激,避免過敏。

 卸妝後洗面然後洗頭沖涼?

朱迪嘅習慣係,卸妝後洗頭沖涼最後洗面。
用紅水卸妝嘅朱迪,卸妝後會先用running water潑面約15-20次。(最好係20次嘅,不過...隨心啦~ 你懂嘅~ ^^)  
沖涼後洗面除左因為蒸氣會稍為打開毛孔外,洗頭沖涼時少不免會將洗頭水、護髮素、shower gel嘅泡泡殘留係髮線或者下巴。呢個時候洗面會帶走埋呢d泡泡同刺激物質。

洗顏機好過用手洗?
朱迪覺得各有好處,不過偏好用手洗。因為朱迪成日會唔覺意肉緊左、大力壓落面度,反而更容易拉扯皮膚。
而毛巾洗面更是慢慢不可。因為油脂會積係毛巾上面,會愈洗令塊面愈污糟嘅。
不過話雖如此,洗顏機跟美容機朱迪家就3部了(一部幾年前買、一部未到手、一部係neutrogena,但唔知放左去邊。仲有一部已壞了,掉左....) 



洗顏機&美容機洗面用真係乾淨d,不過一星期用1-2次好了。


分享左咁多洗面嘅小心得,朱迪亦想介紹最近用緊嘅洗面用品。

唻自日本第一醫學美容品牌Dr.Ci:Labo嘅人氣洗面pdt Super Washing Foam EX清透潔面乳相信大家對呢個名字都唔會陌生呢~



Made in Japan潔面乳無香料、無色素同無礦物油。適合敏感肌嘅我,亦適合乾性同一般性嘅肌膚。



包裝上亦見到Dr.Ci:Labo嘅品牌護膚三大理念

Simple&Results&Science
Simple: 使用對肌膚無害嘅天然成分嘅簡單配方,適用各種年齡層及膚質,並盡量簡化護理方法。
Results: 讓使用者在1年、5年、甚至10年以後,都能夠感受到Dr. CI:Labo護膚產品嘅效果。
Science: 以日本最先進嘅醫療技術為基礎,進行產品開發及品質管理,持續為追求美麗嘅肌膚努力。

EX係升級版,比之前嘅版本更保濕,亦可防止肌膚粗糙、預防發炎、抑制黑色素同改善改敏。更包含三大保濕成分:海洋性膠原蛋白、透明質酸同埋神經酰胺,強效鎖水。

開封後就見到潔面乳啦~100ml份量很足呢~


潔面乳可打出細緻豐富嘅泡泡,洗走毛孔入面嘅污糟野同老廢角質
呢個份量加少少水,就有咁多泡泡啦~如果有起泡器嘅話,泡泡一定更多。


 朱迪上面時亦慢慢加水起多d泡,上面後輕力慢慢按,一路按一路覺得d污漕野被推緊出唻!


而洗面後嘅感覺係好Fresh、柔軟、舒服!!
Fresh唔係因為佢洗走哂面上嘅油,反而一路洗時睇得到毛孔嘅污糟野被推左出唻,好爽!而且,潔面乳只有好淡嘅味道,清新舒服。



洗後亦無崩緊嘅感覺,洗面後拍上toner已經好舒服了。同埋容易泛紅嘅皮膚,都穩定左dd


去唔成日本,就係香港enjoy Made in Japan 嘅產品啦~


想知其他products, 可以留意佢地嘅website 同facebook 喲~


多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...