2012年6月20日 星期三

悄悄告訴你,神週28號嘅女太空人不脫妝的由來

朱迪又發神經了。邊度有神週28... = =
但朱迪想話你知嘅係,用左呢隻粉底,「就算上左太空皮膚依然呼吸到氧氣」。

估到朱迪今次講緊咩pdt 嗎?
係Benefit嘅「Hello Flawless Oxygen Wow完美無瑕氧氣提升粉底液」


 而Benefit 嘅店鋪、counter以至新品、packing,每一次都會帶給朱迪一個”SO MUCH FUN”嘅感覺。


你可以說Benefit俏皮,但我會以”搞鬼”唻形容呢個美國品牌。佢跳出左一貫化妝品牌嘅框框,以幽默嘅手法包裝整個品牌。


而佢嘅品牌理念 "Laughter is the best cosmetic... so grin and wear it!"


朱迪非常鍾意呢句!!一個化妝品牌嘅mission statement 唔sell product而係sell 心境開朗,超勁!

而對於次次有驚喜嘅Benefit,當朱迪知道新出左粉底液時亦非常留意。

但對於「Benefit Hello Flawless Oxygen Wow完美無瑕氧氣提升粉底液」嘅第一印象,亦係由爆笑&”搞鬼”嘅呢條片而起

 

一條勁有周星馳風格嘅化妝品介紹片!!不得不佩服品牌嘅大膽跟創意。
朱迪一路睇時,一路滴汗但同時亦一路大笑XDDDD

回正題回正題!!!

先講講點解Benefit Hello Flawless Oxygen Wow完美無瑕氧氣提升粉底液」會令到女太空人不脫妝;p 

 
因為佢蘊含獨有LVMH 實驗室所研製之專利成份“氧氣提升強力保濕因子”, 配方更完全不含油份,化妝同時保濕。氧氣有效提升肌膚細胞透氣度,令皮膚幾時都呼吸到氧氣,令妝容更持久。亦令肌膚變得即時明亮飽滿,告別暗啞。



  此外亦包括:
-  SPF 25 PA+++
-  有效保護肌膚不受環境污染侵害
-  蘊含維化命CE(可防止肌膚老化)

Benefit Hello Flawless Oxygen Wow 嘅packing 係銀色的~好靚!.


 而打開後更送上sample呢~ 多貼心嘅設計呢~ 一開就有surprise了!


粉底液使用真空包裝,蓋上還印有O2 O2 O2 O2呢~很可愛~

 
粉底液有9種色調,而名字亦非常有趣。



朱迪嘅是 “I’m so moeny” 亦即係蜜糖色。


試上手,質感輕盈,延展性很高,輕易打造貼服及透薄嘅妝容。


先睇素顏照:膚色偏黃、訓唔夠(兼開住冷氣)所以泛紅同埋毛孔粗大。

 

上primer : 呢隻係matt primer,搽上面後其實分別不大!haha! 不過控油度很高。購自韓國。



上面嘅時侯,朱迪以點印嘅方式點上面,然後再慢慢推開。

 
用點印方式因為粉底液嘅遮瑕能力如品牌所言屬輕微至中度,對朱迪唻講爭左d。以點印方式就可以係加強局部遮瑕效果。

先睇半邊面嘅上妝效果:膚色均勻番唔再偏黃,而泛紅嘅位置亦遮左。毛孔粗大位嘅遮瑕效果就一般啦~


妝感透薄,非常適合夏天,唔會有焗促嘅感覺。

Foundation後:膚色均勻、輕身自然、唔會好似戴mask咁好厚妝。







Foundation上哂後,朱迪會再用eye concealer 去遮千年黑眼圈、然後上碎粉、eyeline、brush就搞掂!!!




full make up後,睇起唻幾精神!


(by 相機canon G10)


(by 手機galaxy S3 後置鏡)


而且妝容都keep到6-8個鐘左右~中間出油情況唔算嚴重~透氣度真係好高呀!

 
想知道更多品牌資料,可以去佢地fb 度睇下呀~



多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...