2019年12月10日 星期二

冬天暖身補氣之道★余仁生滴雞精★

上個星期真的非常非常凍!! 第1天轉冷時還想著我那件頂到零下溫度的長羽絨出門。

自知身體差,第2天就每早飲一杯熱滴雞精才出門!

最近飲的是【余仁生原味滴雞精】及【余仁生滴雞精 - 花旗參紅棗滴雞精】間著飲,看看那天起身時感覺怎樣。

2款滴雞精都由活雞鮮製,保持鮮雞營養不流失,無添加抗生素、激素、色素、香料及防腐劑。

【余仁生原味滴雞精】

有效増強免疫力、幫助恢復體力,提升集中力。
每朝早一碗,味道香醇好好飲,似自家製燉雞湯


含豐富蛋白質又不含脂肪和膽固醇。暖身之餘,弱弱的精神也回復了。

小朋友都飲得,啱哂濼濼👍

有時連踩幾晚夜,第2朝會轉飲【余仁生滴雞精 - 花旗參紅棗滴雞精】。
滋陰補氣、抗疲勞、提高免疫力、補氣養血、溫中益氣、提神補虛之效。特別適合經常熬夜、工作困倦或睡眠不足的香港人飲用。


嚴選威斯康辛州花旗參,煮開飯嘅都知道是好東西來的!  味道香醇有濃郁花旗參香味,飲完好順喉。


2款都是常溫保存,方便儲存,有時趕時間就直接開封後飲用。有時間就叮熱或用滾水成包浸熱慢慢嘆。

想入手但不知味道如何? 而家有機會試啦! 余仁生的滴雞精試飲流動車由12月10日至12日遊走港九新界,找個時間去飲番杯啦!


DAY 1️⃣〖12月10日(星期二)〗
10:00 - 12:00 —〈大埔〉安慈路4號(昌運中心外恒生銀行門口)
12:45 - 16:00 —〈荔枝角〉長沙灣道828號(渣打銀行旁,荔枝角港鐵站B1出口)
16:45 - 20:00 —〈大圍〉村南道51 號(大圍港鐵站旁)

DAY2️⃣〖12月11日(星期三)〗
10:00 - 12:00 —〈銅鑼灣〉駱克道487號(銅鑼灣港鐵站C出口)
12:45 - 15:30 —〈鰂魚涌〉英皇道979號
16:15 - 20:00 —〈尖沙咀〉海防道(新港中心對面)

DAY3️⃣〖12月12日(星期四)〗
10:00 - 12:00 —〈銅鑼灣〉軒尼詩道 525號(citibank旁)
12:45 - 14:45 —〈上環〉永樂街79號(上環港鐵站B出口)
15:30 - 17:30 —〈紅磡〉寶其利街(近德民街)
18:15 - 20:00 —〈尖沙咀〉加連威老道20號(Nike附近)

余仁生原味滴雞精(10包裝) HK$468
余仁生滴雞精 - 花旗參紅棗滴雞精 (6包裝) HK$369

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...