2019年12月2日 星期一

前人奶媽不能忽略的胸部護理療程

說真的,近月真的無心機做Treatmentsss,但稍為記錄一下生活吧,相信大家不介意。

之前做了幾個保養Treatment,包括了女人很重要但較少注意的胸部護養 - 胸部提升療程。

曾是全人奶媽2年的我,胸部線條會比餵奶前不同。除了可自行按摩外,亦可以到美容院做專門矯正胸型和骨骼的療程。過程全人手,以不具入侵性的方法提升改善胸型。



採用韓國傳統骨気手技,全人手按摩。由於幾年無做過胸部按摩,點都會痛痛地。治療師大約按摩約30分鐘,能達至提升鎖骨線、平衡大細胸、集中提升、亦可收副乳。

再配合導入機導入精華的30分鐘療程,針對胸部下垂、左右胸部不對稱、外向型八字胸、及平坦胸部的問題。透過電離子射頻注養護理胸部。療程能緊緻提升乳房,重塑優美胸線。
之後再塗上緊緻精華,配合導入機做按摩導入。完成後的效果圖,看到有不同吧?

現有試做價$380,有興趣也可book。


有興趣可瀏覽,了解更多:
「美乳骨気 x 皇室養胸術」
http://www.kansbeauty.com/breast


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...