2019年7月19日 星期五

純天然★PhytoSPA草本防護驅蚊膏

有沒有發覺,而家d 蚊好毒?
濼濼1歲前,每次被蚊咬完會又紅又腫甚至出水泡。
驅蚊膏、蚊怕水是家中長備items,夏天出街必備!
但呢..每次濼濼知道要噴或搽膏時就要走,因為阻著他跑嘛 (笑)


所以,我選防蚊用品其中一個條件是要方便使用!
第一次用支裝型的驅蚊膏「PhytoSPA草本防護驅蚊膏」,用的時候很方便。


從底部向上推出,直接塗抹於皮膚上,質地清爽幼滑易推,來回擦擦就ok,最後一下就大力少少,把蚊膏推回盒內。



輕便小巧的環保包裝,放在褲袋裡,濼濼玩一陣就出哂汗,隨時補好方便。






「草本防護驅蚊膏」成分是全天然、純素的檸檬桉油,氣味清新,,反而我更喜歡! 不含香茅油和有害化學成分,不傷皮膚。通過驅蟲效能及安全性測試,防蚊有效時數比香茅油高出8倍,效能與化學驅蚊成份(DEET)相約。

低皮膚滲透性和致敏性,能持續防蚊長效8小時,適合孕婦及6個月以上幼兒全身使用。一歲的小表妹也有用~


又是happy Friday,準備一下自己的出街驅蚊裝備先!


銷售點: 愛美麗生活百貨http://imbeauty.com.hk/hk/products/base-product/botanical-power-insect-repellent/
https://www.facebook.com/imbeautyhk/
https://www.instagram.com/phyto_spa/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...