2019年7月13日 星期六

強髮護髮★Lavacqua 頭髮火山水

作為短髮又不是每天gel頭的朋友,令頭髮順服 是我每朝都要處理的問題。



雖然洗頭水已必然的選擇零矽配方,但水中的雜質及化學質如氯氣都會繼續傷害髮質,令頭髮容易折斷、不健康。
最近又試試新東西,天然又方便快捷的方法去護髮。就是來自美國的Lavacqua 頭髮火山水


上年推出後大受歡迎,美國公司加推200ml手噴裝,方便用家!


Lavacqua 頭髮火山水含純天然草本及豐富意大利火山礦物成份,可以淨化頭皮及頭髮、去除頭髮上的雜質。促進髮絲健康生長,從而變得亮澤柔順!
究竟Lavacqua頭髮火山水是什麼?
它含有礦物質成分如銅、鐵、鋅、硒,這些都是能強化頭髮的物質。
亦有多種草本成分,
礦物質成分:
銅:防止白髮形成
鐵:防止脫髮
鋅:強化毛囊,促進頭髮生長
硒:破壞頭皮上的馬拉色黴菌,促進頭髮生長
草本成分:
百里香:提升整體秀髮健康
款冬花:令頭秀髮更強健。二氧化矽能清除積聚物
樺樹皮:有助強健秀髮
馬尾草:強化脆弱易斷的受損髮絲
蕁麻:解決油性髮質的問題
迷迭香:修復乾燥捲曲髮絲及亮澤秀髮,同時減緩過早脫髮及頭髮灰白的過程薄荷:舒緩乾燥及油性頭皮
薰衣草:為頭皮提供養份的天然產品,促進髮絲健康
蜂蜜:含有抗氧化劑及髮囊所需營養物質,讓髮絲保持柔軟順滑
醋:有滋養作用,有助保持秀髮順滑,並回復閃亮動人

滿滿的純天然成份,令我充滿信心。每日使用,吹頭時斷髮的數量開始減少!


用法亦非常簡單:洗頭後將Lavacqua噴勻,之後吹頭或自然乾都ok。噴Lavacqua後亦可輕輕按摩加快吸收。如果想set頭效果keep得更好,set頭前噴一噴,再梳好個頭先set。

用後頭髮清爽,毛躁減少了,就算天氣如此熱,出汗後頭皮亦不會痕,頭髮e油油的情況大大減少!
如果想買,可以去佢地FB同website睇睇~



Lavacqua 頭髮火山水HK$198
https://lavacqua.hk/
https://www.facebook.com/LavacquaHongKong/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...