2019年7月2日 星期二

高質食物貼心服務★發哥粥底海鮮火鍋★

跟朋友到九龍灣傾嘢,接近晚飯時間,想搵飯食但德福商場比較多人,一search之下,搵到距離德福戲院腳程5分鐘的地方就動身出發。

發哥粥底海鮮火鍋隱身在工廈裏面,但裝修、環境都很乾淨,侍應們亦很有禮貌,坐得非常舒服。

剛坐下就每位送一款燉湯,今日飲嘅係花膠蟲草雞~落足料燉,滋陰補氣~

另外仲有前菜、冰鎮鮑魚同焗青口, 有heart之作,海鮮新鮮好味道。




他們主打粥底火鍋,我哋點咗海鮮火鍋,另外按人頭計點8款食物,每位每款食物有三件左右,點菜時以為會唔夠飽,但錯啦,我哋食到8成時已經飽到飛起。

呢度嘅粥底火鍋同平時食嘅唔一樣,先用粥水打邊爐最後先加米落去煮。

食物分批上,好新鮮,海鮮份量亦比想像中多, 仲有我好想食嘅卜卜蜆。

先落海鮮,讓粥水更鮮甜。
奄仔蟹、蝦、卜卜蜆、魚、 蟶子、貴妃蚌分批落,每款都好鮮甜新鮮,唔會因為係工廈食堂就hea你。

喺散叫嘅食物當中,我哋一致贊同肥牛非常好味, 肉質嫩滑,真係牛有牛味,唔會係平時嗰啲雪到硬繃繃、勁多肥膏嘅肥牛。


食到大約八成,我哋已經好飽啦, 慢慢食伙計們亦冇催我哋。到最後加粥底嘅時候,仲主動提出落少啲米,以免我哋過飽。



我哋最後係慢慢坐下、睇下電視,清埋揸任飲嘅竹蔗茅根水先離開。


冇辦法,太飽喇,下次再有機會嚟九龍灣,一定會返嚟再食。

發哥粥底海鮮火鍋
網址: https://s.openrice.com/QrbS0eoe900~uYvQHAA
地址: 九龍灣宏開道13號景發工業中心地下7-8號舖
電話: 31888192

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...