2019年7月8日 星期一

不能只有我慳錢系列★gratus 月購會★

不能只有我慳錢系列
作為一個皮膚長期缺水、毛孔日日say hi、日日返工都要化妝的中女,家中長期備有Bicelle 皇牌Hydra B5 gel。


一感到皮膚有不妥,就拿出來用,大約一星期,皮膚就會穩定下來。Bicelle B5 gel從來沒有令我失望!

所以每憑見到(難得)的大減價,都會掃定貨在家備用!亦會send俾朋友齊齊買~~

B5 Gel的獨家Tri-hydra醫學補濕系統注入1000倍水潤精華,「水潤、抗氧、再生」1 take 過促進細胞再生,長期使用B5 Gel可以解決持續缺水引起嘅乾紋、毛孔等肌膚根本問題,效果超越一般補濕產品!


B5 皇牌Hydra B5 Gel質地清爽,粒子很細,所以延展性好高,很容易被肌膚吸收!只需3-4滴精華,便可塗勻全面及頸部,加上輕輕按摩至完全吸收,用後皮膚超水潤的。

遇上超乾的時候,我會塗2次B5 Gel,再用B5 Cream,為肌底鎖緊水份!

如果你俾我電到,想大大聲話你知一個超抵嘅方法!

加入gratus 月購會:



✅每月$180,自選一件正貨+每月精選產品。自選貨唔係奇怪貨,絕對有熟識的品牌皇牌
✅每月換一支B5 Gel(原價$329),即差唔多半價入貨
✅唔洗周街搵,送到府上
✅囤完B5 Gel再囤其它皇牌
✅全新會員連續訂購3個月($180/月),首3個月專享1次療程


(示範圖:共3個月的份量,自選產品有Bicelle皇牌三寶呀~~~)

入(慳錢)會傳送門:https://www.gratus.com.hk/s/HH2K52

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...