2019年4月22日 星期一

敏感牙齒好煩?走飲管好難?用Oral-B 抗敏護齦牙膏啦

又是一年一度洗牙的日子!

對有敏感牙齒的我來說是一個大挑戰,洗牙時的不適感會加劇...洗牙後,醫生建議我改用軟毛牙刷、刷牙時再細力啲,因為已有少少牙齦外露的問題.... 無辦法,我太愛吃酸的食物,又愛飲汽水,琺瑯質受酸蝕是正常吧.... 刷牙手勢不正確,導致牙齦萎縮,從而使牙根外露...

有敏感牙齒其實幾煩,飲凍飲一定要用飲管,喺環保飲管還未盛行時,是多麼不環保呀...因為當牙齒直接掂到冰,牙齒麻痹的感覺好難受...好想快D走飲管呀!

去買新牙刷時剛好見到「Oral-B 抗敏護齦牙膏系列」,可從根源對抗牙齒敏感問題!臨床實證,一次見效!立即買來試試!

 



平常刷牙如果水溫太凍都會有痺的感覺,第一次用「Oral-B 抗敏護齦牙膏」,牙齒敏感的不適感已經被舒緩!因添加專業口腔護理成分「亞錫」,深入封堵暴露象牙質小管,舒緩牙齒敏感不適。持續使用,強健脆弱牙齒牙齦!持續用上一星期,就算飲多冰的凍飲,牙齒亦不再感覺酸赤啦!

新品上市有優惠,快去買吧!


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...