2019年4月13日 星期六

轉季好物推介★全新昇級 SOFINA iP Base Care Essence 土台美容液★

人總要對自己好D!

係又無番工嘅日子(又短暫重做FTM,我想番工呀!!!)
為咗好好調整心情,我認真執屋、執靚個樣、減肥同搵工!

轉季除咗要執衫外,仲要執過SET護膚品!

最近我就將精華轉了「全新昇級 SOFINA iP Base Care Essence 土台美容液」($420 / 90g)!


前一代已是日本 No.1 最暢銷精華,經過昇級後,效果更為顯著!突破性將專利「微米碳酸泡沫」技術結合嶄新「緊鎖碳酸技術」,只要輕輕一抹,2000 萬個微米碳酸泡沫就會迅速滲透到角質層最深處,令肌膚血流提升量由原本的 2.7 倍升至 3.6 倍。



將更多的氧氣、營養輸送到皮膚,改善皮膚細胞的新陳代謝,提升後續產品的吸收。解決各種肌膚問題,調理出滋潤、柔軟、有彈性的肌膚,
效果仲好過踩10分鐘單車~~ 勁適合我這個唔做運動的人!!  

點解肌膚血流提升量升高了能令皮膚好轉?這就要說說究竟什麼是「血管力」?

SOFINA是全球第一個品牌首先發現「血管 力」和皮膚質素的關係。研究發現,「血管力」是美麗肌膚的關鍵,保持皮膚細胞有良好的新陳代謝,便能迅速吸收各種營養、排走老化物質,發揮肌膚自我守護及修復的力量。「血管力低」的人皮膚容易粗糙、乾燥。相反,「血管力高」的人血液循環佳, 讓更多的血液將養分輸送到皮膚細胞,使肌膚保持健康穩定的狀態。

每日早晚,潔面後用上,再塗化妝水。


使用份量可參考瓶身的圓圈,太多太少都會影響效果。


塗抹方法要正確!不要在手搓破泡泡。按出泡泡後直接抹在面上,之後再將泡沫塗抹開來,讓最多的碳酸量直接滲透在臉上。




連續 2 星期使用全新昇級土 台美容液,皮膚狀態得以改善!


我最關心的問題:毛孔收細了、皮膚的柔滑度亦有所提昇!亦漸漸感到皮膚鎖水能力高了、膚色都得以改善!


皮膚轉好,心情也變好!
期待好快有新發展!

全新昇級 SOFINA iP Base Care Essence 土台美容液
$420 / 90g
$380 / 90g [補充裝]
$720 / 180g [ 補充裝]

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...