2019年4月15日 星期一

少女心大爆發★SOFINA Primavista春夏花花限定版★

雖說家裡的底霜跟粉餅還沒有用完,但「限定版」我真的抵抗不了!

最近SOFINA Primavista 推出 Long Keep Base UV 持久控油底霜 SPF20 • PA++及 Powder Foundation <Long Keep>柔滑持久防曬粉餅 SPF25•PA++<春夏限定版>,樽身及盒面都是一朶朶嬌美秀麗的花,散發出春日獨有的清新氣息,亦令我的少女心大爆發!



SOFINA Primavista一向是用開的牌子,更是不停回購的產品!

天氣忽冷忽熱,控油更是化妝時必要特別注意的事情!SOFINA Primavista 獨家研發的底妝技術,有效抑制油光,保持妝容柔滑貼服、全日持久不脫妝。Primavista 更巧妙地利用色彩及光學原理去調節膚色及柔化瑕疵,令妝容非常自然。

Primavista Long Keep Base UV持久控油底霜 SPF20 • PA++

最愛它的防汗、防油、防脫妝,另新加透明質酸及洋甘菊精華,具保濕功能,無論室內冷氣好大或室外陽光普照,也能令肌膚保持潤澤透滑!


平日就算不化妝,我也習慣用上它,當日常防曬。帶有珍珠色的底霜亦可改善膚色暗啞!




Powder Foundation <Long Keep>柔滑持久防曬粉餅 SPF25•PA++ 
<春夏限定版>


是不是好靚? 
是不是好靚? 是不是好靚? (重要的事要說3次)

它從來沒有令我失望!
無論我早一晚捱夜又好、遇上生理期皮膚更差都好,用上Powder Foundation,皮膚就好像獲得新生一樣!



修飾暗啞皮膚、提亮膚色、淡化毛孔一一做到,亦不會有卡粉問題!採用新型「氧化鈦」,增強肌膚透紅感,看上去更加精神!


早前失眠但第二朝早起去見工,用上它幫我遮掩倦顏呀!


有個小TIP是化妝後,再以手指於顴骨及 T字位輕輕磨擦,便讓肌膚帶有微微光澤,透亮感倍升。


這限定版已推出了,快去買吧,讓心情跟妝容都變成春田花花一樣!

Primavista Long Keep Base UV
持久控油底霜 SPF20 • PA++
HK$240 / 25ml

Primavista Powder Foundation <Long Keep>
柔滑持久防曬粉餅 SPF25•PA++
HK$390 / 9g (限定版全 2 色/ 粉餅連限定粉盒)

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...