2019年5月16日 星期四

呃Like可愛甜品

好耐冇出旺角,咁啱一家三口約咗朋友出旺角食飯,梗係要去食甜品,話曬旺角都係甜品嘅兵家之地。



去咗前排畀朋友洗版嘅 粒粒果甜品, 先呢個打卡呃like甜品 香芒之戀




芒果smoothie加士多啤梨同黑珍珠, 一杯甜品試哂三個味道,賣相靚又好味。

老公同朋友分別點咗水果星球龍珠星球



龍珠星球應該係用蒟蒻粉加火龍果或提子,外型超好玩嘅甜品,龍珠粉絲必點。 不過淨食星球味道唔夠甜, 成個撈埋一齊食咪到更加好。


仔仔要咗個綠茶窩夫,即製窩夫熱辣辣,綠茶份量調教得好唔會苦。仔仔見到兩個雪糕球對眼發哂光,好彩喺我力阻後佢只係食咗半球。




最後我仲發牙痕叫多咗個雪梨蓮子燉桃膠,用料十足、味道清甜,凍食都好好味 !喺呢個咁熱嘅天氣,食碗燉桃膠滋潤又透心涼。




食完甜品見到佢有瑞士雞翼,本來想叫埋,不過太飽啦,下次再嚟食!

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...