2016年4月21日 星期四

工廈西餐小店 有HEART之作,性價比極高!

朋友介紹說鰂魚涌有一間性價比高的西餐廳,心血來潮就捉她跟我一起去!就是鰂魚涌的 Age Cuisine Espress。地點在康山AEON附近,行去太古城亦好近

都幾多選擇,係咩都想試嘅情況下2個湯、3個前菜及2個主菜,
一路上菜我地一路嘩嘩聲!無諗過會超大份@@,我地最後要打包。XDDD

法式龍蝦湯($68)

用上小龍蝦,香濃的龍蝦湯為整晚「飽到嘔」的晚餐揭開序幕!(其實個湯都有少少大碗~~哈哈~)

珍寶蟹脆蟹餅伴粟米莎莎($68)

情意結嘅關係,見到蟹餅我一定會點!
沒令我失望,啖啖蟹肉非常可口,加入咗小小薯蓉增加口感。

炸得香脆,達到外脆內軟,好想encore啦其實....


100%純鵝肝醬及多士($78)

估佢唔到有4塊鵝肝醬多士,雖是鵝肝醬但味道不錯,更減輕了油膩感,抵叫!


德國香腸拼盤伴蕃茄醬及薯餅($118)


作為肉食怪嘅我地其實只係想試下呢度嘅德國香腸,但呢個份量會唔會過份咗!?有4款德國香腸,每款雖係細條size但真係好多....不過係好食嘅!
有黑椒、香草香腸等等。薯餅係紫薯餡,整體很好吃!

安格斯西冷(Dry-aged)牛扒伴紅酒肉汁($248)

Medium煎得剛剛好,外層煎得略焦,將肉汁緊緊鎖著。


油脂跟肉的比例非常好,既有油香,亦有牛香!肉質嫩滑,牛味香濃,以這個價錢食到咁高質嘅西冷,真係意想唔到!


北京填鴨pizza - 9吋 ($138)

(起初諗住)叫了carbo來填肚子,但都唔可以hea,當然要選上特色野啦!

口說好飽,身體卻很誠實地叫埋甜品,仲食哂添....

Tiramisu ($48)

自家製作~屬傳統之Tiramisu ,奶香很濃,是不錯嘅選擇!

其實未食到西冷已經勁勁勁飽,點都估唔到仲食得落pizza同甜品~
整體來說絕對值得推介,價錢唔貴,份量夠大,選擇亦多。
唯一建議係下次我會帶老公唻,2個女人,大食如我都食唔哂.....XDDD

AGE Cuisine Express
鰂魚涌英皇道1065號東達中心 1104 B

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...